Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin laihaläski ja aloin käydä salilla 3krt/vko nyt jo 3kk jälkeen kroppani näyttää hyvältä: )

Vierailija
27.09.2017 |

Olen todella iloinen tästä muutoksesta. Ennen semmoinen laiha mutta löysä ja heikko olemus on poissa ja tilalla on sporttinen ja ryhdikkäämpi vartalo :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
2/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin! :) yllättävän nopeasti tuloksia tulee, kun alkaa niitä tavoittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka samaan malliin! :) yllättävän nopeasti tuloksia tulee, kun alkaa niitä tavoittelemaan.

Kiitos jatkan kyllä:) Ap

Vierailija
4/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta on vielä lyhyt aika. Parantunut ryhti saa silti monesti ihmeitä aikaa. Jää sellainen velttous pois olemuksesta.

Siitä se lähtee. 👍

Vierailija
5/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuo on mahdollista. Mies joutuu puskemaan töitä vuosien ajan saadakseen hyvän kropan.

Vierailija
6/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt salilla vajaa vuoden 3x viikossa. Syön terveellisesti. Paino ei ole muuttunut. Ulkonäkö ei ole muuttunut. Rautaa nousee noin 2x aloitusmääristä. Kaljamaha on ja pysyy.

Vierailija
7/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt salilla vajaa vuoden 3x viikossa. Syön terveellisesti. Paino ei ole muuttunut. Ulkonäkö ei ole muuttunut. Rautaa nousee noin 2x aloitusmääristä. Kaljamaha on ja pysyy.

Ehkä kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen jos tekee liikkeet oikein mutta mikään ei muutu? Vatsa voi olla "turvonnut ja iso" myös piilevästä sairaudesta johtuen..

Vierailija
8/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tuo on mahdollista. Mies joutuu puskemaan töitä vuosien ajan saadakseen hyvän kropan.

Miehillähän nimenomaan kehittyy lihakset nopeammin kuin naisella.

Vierailija
9/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski ei tarkoita lihaksetonta laihaa. Se tarkoittaa ihmistä, jolla on liikaa viskeraalista rasvaa, joka on haitallista terveydelle. Sitä ei tarvitse edes näkyä.

Vierailija
10/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillähän nimenomaan kehittyy lihakset nopeammin kuin naisella.

Miehellä pitää olla lihasta moninkertaisesti naiseen verrattuna, ennen kuin hänellä on naisten mielestä hyvä kroppa. Naisella pienikin määrä lihasta + kiinteä vartalo on 10/10. Katso vaikka missifinalisteja.

Vierailija
11/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko antaa vinkkejä aloittelijalle? Olen laihduttanut ja tavoitteeseen vielä 5kg ja sen kyllä "osaan" pudottaa mutta lihaskunto on eti juttu. Nyt olen kestävyysurheilulla vedellyt.

Ihan ekana ahdistaa kun en OIKEASTI osaa käyttää niitä laitteita, eikä omalla salillani ole henkilökuntaa joka voisi auttaa...nyt olen käyttänyt vain pyörää, mattoa ja crossia. Entä jos joskus oppisin, minkälaisia sarjoja ja toistoja kannattaisi tehdä (voitko vielä kerrata mitä nuo sarjat ja toistot käytännössä ovat..eli siis esim vatsarutistus 10 toistoa ja kolme sarjaa on siis kymmenen vatsaa-tauko-uudelleen jne?). En osaa oikein kysyä kunnolla mutta vinkkejä silti haluaisin 😂

Vierailija
12/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen laiha, nyt olen laiha ja hieman lihaksekkaampi.

Vierailija
13/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta mummoa niin pulleaa

Mut monta luuviulua laihaa myöskin

On monta peiliintuijottajaa

Jos treenaminen on päätyöskin.

Vierailija
14/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä muutos on muuten vaatinut ihan älyttömästi syömistä. Lihakset kun eivät kehity, ellei syö tarpeeksi. Se lienee yksi syy sille, miksi koskaan aiemmin lihakset eivät kehittyneet.

Vierailija
15/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä muutos on muuten vaatinut ihan älyttömästi syömistä. Lihakset kun eivät kehity, ellei syö tarpeeksi. Se lienee yksi syy sille, miksi koskaan aiemmin lihakset eivät kehittyneet.

Se "älyttömästi syöminen" tarkoittaa n. 100-200 kcal yli kulutuksen. Ei yhtään sen enempää, koska loput kerääntyvät läskinä eikä lihaksena. Eli yksi ylimääräinen banaani tmv.

Vierailija
16/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella iloinen tästä muutoksesta. Ennen semmoinen laiha mutta löysä ja heikko olemus on poissa ja tilalla on sporttinen ja ryhdikkäämpi vartalo :)

Onnea!

Pidä kiinni siitä, että oot saanut lihaksia. Yksi kiitollisimmista jutuista mitä voi olla, sitten joskus kun vanhenet.

Vierailija
18/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "älyttömästi syöminen" tarkoittaa n. 100-200 kcal yli kulutuksen. Ei yhtään sen enempää, koska loput kerääntyvät läskinä eikä lihaksena. Eli yksi ylimääräinen banaani tmv.

Aha. Varmaan se, paljoltako syömisen määrä tuntuu, on aika subjektiivista. Nimittäin minusta on koko elämäni ajan tuntunut siltä, että pitää syödä tosi paljon ihan jo ettei paino tipu. Sitten kun harrastaa liikuntaa paljon, niin minusta tuntuu että minun täytyy syödä ihan todella, todella paljon. Siksi lisäilen öljyä aika paljonkin ruokiin. Muuten tippuu paino ja sitä en kaipaa, koska olen jo laiha.

Vierailija
19/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähällä vaivalla kyllä ellet mitään supertreeniä vedä...

Vierailija
20/29 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin on niin vaikea käsittää että jotkut joutuvat oikeasti ämppäämään ruokaa saadakseen tuloksia? Kuten minä. Treenaan todella kovaa, itseni piippuun 3krt viikossa. Ravirsemusterapeutin mukaan treenipäivänä joudun syömään hiilareita reilusti enemmän ja lisäksi 2.5 tunnin välein proteiinipitoisra safkaa. Lämpimien ruokuin lisäksi. Muuten ei lihakset kasva. Vaikka en treenannut, olin todella rasvaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä