Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaipaa syvällistä keskustelua

Vierailija
27.09.2017 |

Auttakaa! Tuore miesystäväni sanoi, ettemme ole hänen mielestään keskustelleet vielä paljon syvällisistä aiheista. Hän toivoo sellaista keskustelua. Minkälaisia aiheita mielestänne kannattaisi ottaa keskusteltavaksi? Olemme jo puhuneet ainakin tulevaisuuden haaveista.

Miehellä on joitain asioita, joista vaikuttaa haluavan puhua mutta ei ole vielä kyennyt puhumaan. Hän on antanut ymmärtää, että "avautuu" näistä herkistä aiheista kun minä olen avautunut ensin jostain.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni vaati syvällisempää tutustumista. Se oli sitä että minä kerroin ja avasin hänelle herkkyyttäni ja kipeitä asioita menneestäni johon hän ei vastannut millään. Sitten kun ensimmäiset riidat tulivat mies käytti avaantumistani ja asioitani lyömäaseena minua kohtaan. Lisäksi hän pyrki torpedoimaan ja tuhoamaan kaikki unelmani tulevaisuudesta jotka hänelle eivät kelvanneet.

Suosittelen olemaan hyvin kielikeskellä suuta jos et yhtään kunnolla tunne tyyppiä ja hän ei ole kertonut itsestään mitään sysällistä tai kipeää ensin. Luota vasta sitten kun hän on osoittautunut luottamuksesi arvoiseksi.

Tämä.

Mulla eri ex, mutta teki saman tempun.

"Mä loutan suhun sit ku sä luotat muhun" on lapsellista, ja luultavasti paskapuhetta.

Luottamus ansaitaan sillä että ollaan luottamuksen arvoisia. Ei ole tervettä avautua käskystä - tai käskyttää toista avautumaan.

Vierailija
22/23 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällisyys tulee siitä, kun puhuu tunteistaan, haaveistaan, unelmistaan ja peloistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni vaati syvällisempää tutustumista. Se oli sitä että minä kerroin ja avasin hänelle herkkyyttäni ja kipeitä asioita menneestäni johon hän ei vastannut millään. Sitten kun ensimmäiset riidat tulivat mies käytti avaantumistani ja asioitani lyömäaseena minua kohtaan. Lisäksi hän pyrki torpedoimaan ja tuhoamaan kaikki unelmani tulevaisuudesta jotka hänelle eivät kelvanneet.

Suosittelen olemaan hyvin kielikeskellä suuta jos et yhtään kunnolla tunne tyyppiä ja hän ei ole kertonut itsestään mitään sysällistä tai kipeää ensin. Luota vasta sitten kun hän on osoittautunut luottamuksesi arvoiseksi.

Tämä.

Mulla eri ex, mutta teki saman tempun.

"Mä loutan suhun sit ku sä luotat muhun" on lapsellista, ja luultavasti paskapuhetta.

Luottamus ansaitaan sillä että ollaan luottamuksen arvoisia. Ei ole tervettä avautua käskystä - tai käskyttää toista avautumaan.

Uuden ihmisen kanssa kannattaa olla varovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä