Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tämänhetkinen mielitekosi. Arvaamme ikäsi ja sukupuolesi.

Vierailija
27.09.2017 |

Itse haluaisin soittaa rockkia niin kovaa kuin suinkin ja juoda kylmää olutta Alabamassa tietenkin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli käynnistää kone ja aloittaa The Witcher 3: Wild Hunt alusta. Jääkaapista hakisin palan eilistä pitsaa ja kylmän oluen.

Aijaijaijaiii sama! Paitsi tekisi mieli pelata Blood & Wine dlc loppuun.

Vierailija
22/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli käynnistää kone ja aloittaa The Witcher 3: Wild Hunt alusta. Jääkaapista hakisin palan eilistä pitsaa ja kylmän oluen.

Olet 24 vuotias jotain sote alaa opiskeleva nainen. Tänään vapaa päivä ja avopuolisosi on koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan paskalle, mutta en vielä pääse.

Olet töissä ärrällä tai päiväkodissa. 40 vuotias nainen.

Vierailija
24/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä pitkälle vaellukselle ja haistella raikasta metsää.

Vierailija
25/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä seisomaan tuonne ulos sateen alle ja antaa pisaroiden valua naamalleni kunnes tulee kylmä. Sen jälkeen menisin kuumaan höyryävään suihkuun ja pesisin itseni piparminttuisella suihkugeelillä.

Tätä en tietysti tee, koska se ei ole järkevää palelluttaa itseään ulkona.

Olet vanhempain vapaalla ja miehesi tekee pitkiä työpäiviä. Koet olevasi jatkuvasti paineen alla koska vastuu ei hellitä ikinä. Mielitekoja sinulla on harvoin ja nekin huokuva vapauden kaipuuta siitä kuinka sais joskus olla vain sinä ja hieman vastuuton.

Vierailija
26/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä seisomaan tuonne ulos sateen alle ja antaa pisaroiden valua naamalleni kunnes tulee kylmä. Sen jälkeen menisin kuumaan höyryävään suihkuun ja pesisin itseni piparminttuisella suihkugeelillä.

Nainen, teini-ikäinen

Vierailija
27/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estotonta seksiä kauniilta muodokkaalta naiselta.

mies, 40+, avioliitossa

Vierailija
28/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä kauppaan ja ostaa pakastepizzaa, limua, sipsiä ja dippiä, leipää, paljon erilaisia suklaita, vähän karkkia ja suussasulavia leivoksia ja sitten syödä ne kaikki.

Norsu 30v.

Vierailija
29/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu niin paljon hyvää tosta, että todellakin olen hankkimassa. Kunhan nyt pelaisin ensin sen peruspelin loppuun. En vain ole hetkeen sitä pelaillut ja siksi alottamassa alusta.

Vierailija
30/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli juoda viileää Vinettoa puistossa, lehmuksen alla istuen.

Vierailija
31/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin syödä jääkappisaa odottavia ruokia tarjoiltuna minun tavoilla tehtynä tee tarjoilun kera.

Vierailija
32/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan witcher 3! pelattu moneen kertaan läpi, odotan nyt pari kk että unohdan siitä jotain jotta voin kokea tarinan taas uudelleen.

itse haluaisin leipoa jotain hyvää,laittaa koneen päälle ja pelata bf1. :)

Vierailija
33/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu niin paljon hyvää tosta, että todellakin olen hankkimassa. Kunhan nyt pelaisin ensin sen peruspelin loppuun. En vain ole hetkeen sitä pelaillut ja siksi alottamassa alusta.

Se on kyllä peruspeli sekä molemmat dlc:t täyttä timanttia. Ehkä seuraavaksi aloitan sitten itsekin alusta!

Vierailija
34/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä kauppaan ja ostaa pakastepizzaa, limua, sipsiä ja dippiä, leipää, paljon erilaisia suklaita, vähän karkkia ja suussasulavia leivoksia ja sitten syödä ne kaikki.

Nainen, 30v, aloitti superdieetin maanantaina. :D

Vierailija
35/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä peruspeli sekä molemmat dlc:t täyttä timanttia. Ehkä seuraavaksi aloitan sitten itsekin alusta![/quote]

itse pidän enemmän blood and winestä. tuntuu ihan peliltä eikä lisäosalta! ja osasi yllättää ihan kunnolla !

Vierailija
36/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin johonkin lämpimään etelään, palmun alle uimaan ja naimaan.

Vierailija
37/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin syödä jääkappisaa odottavia ruokia tarjoiltuna minun tavoilla tehtynä tee tarjoilun kera.

Niin että ohjaistaisin toisen tekemään sen.

Vierailija
38/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vanhempain vapaalla ja miehesi tekee pitkiä työpäiviä. Koet olevasi jatkuvasti paineen alla koska vastuu ei hellitä ikinä. Mielitekoja sinulla on harvoin ja nekin huokuva vapauden kaipuuta siitä kuinka sais joskus olla vain sinä ja hieman vastuuton.

Meni kyllä ihan ohi maalin arvaus, nainen kyllä olen ja minulla on mies. Mutta kiva kun arvailit! :) Ja en ole teini-ikäinne. (sille toiselle arvailijalle)

Vierailija
39/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä kebabbia ja juoda kaljaa ja nussia. Ai niin olenkin nämä tehnyt juuri, kun on vapaapäivä :D

Vierailija
40/59 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jättää tämän hetkisen elämäni kokonaan taakseni, pakata rinkan ja painella kaukomaille hoboilemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän