Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eikö se ole sama minä päivänä verikokeet otetaan? mies oli pois töistä ja terkkarista

Vierailija
27.09.2017 |

Sanottiin ettei kokeita voi ottaa kun viikon päästä.
Meni jorviin ja ottivat.
Lähete laitettu jo kuukausia sitten.
Järki hoi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei ollut vapaita aikoja? Päivystysajat menee kiireellisille potilaille ja miehes tilanne ei siltä kuulosta jos kerran lähetekkin laitettu kuukausia sitten.

Vierailija
2/5 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko miehesi varannut ajan ja mennyt labraan? Vai kuukausia vanhan lähetteen kanssa marssinut päivystysajalle ilman ajanvarausta? Meillä päin ilman ajanvarausta pääsee vain päivystyslähetteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan ollut vapaita aikoja labraan tuolla sitä ennen? Voi jopa olla, että jollain pienellä pisteellä ei ole näytteenottoa kuin kerran viikossa. Miksei aikuinen mies saa mentyä labraan kuin vasta kuukauden kuluttua? Ja miksei osaa varata aikaa/varmistaa, tarvitaanko ajanvaraus?

Vierailija
4/5 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari Presidentiksi!

Huslabin Anne Fabritius: "...Ku mä otan kaikkein paksumman neulan niin sit mun tekis mieli sanoa että vinguksä sillon kun sun kurkkuu leikataan auki..."

Laura 2018!

Vierailija
5/5 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauskoja noi tyypit, jotka marssii jo kuukausia aikaisemmin tehdyn lähetteen kanssa ja vaativat päästä heti kokeisiin, kun on näytteenotolla kiire. Sen näkee siitä lähetteestä milloin se on tehty enkä todellakaan päästä tuollaisia päivystysajoilla ottamaan näytteitään.  Miksei sitä aikaa voi varata hyvissä ajoin vaikka useiden viikkojen päähän.