Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aikuisena löytää ystävää?

Vierailija
27.09.2017 |

Minulla ei ole koskaan ollut parasta ystävää. Kouluaikoina en varsinaisesti ollut yksinäinen, kuuluin porukkaan, mutta en koskaan ollut se "ykkösvaihtoehto" kenellekään jota pyydetään johonkin mukaan. Yhteys noihin vanhoihin kavereihin on vuosien saatossa katkennut.
Työpaikalla tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta kenenkään kanssa en ole tutustunut niin että tapaisimme vapaa-ajalla tai olisimme muuta kuin vain työkaverit.
Harrastusten parissa tai lasten kautta en ole tutustunut kehenkään perus kuulumisten vaihtoa syvemmin.
Harmittaa ihan tosi paljon kun ei ole yhtään ystävää tai edes kunnon kaveria. Tai mieheni kyllä on myös ystäväni, mutta kaipaisin nimenomaan naispuolista ystävää.

Olen toki introvertti ja hieman varmaan "hitaastilämpiävä" tutustumistilanteissa. Kuitenkin uskon että minulla olisi paljon annettavaa ystävyydelle jos siihen joskus tulisi tilaisuus. Olisi niin ihana löytää joku, jonka kanssa kulkisi samalla aaltopituudella.

Onko aikuisena mahdollista löytää ystävää? Mistä olette ystävän löytäneet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa yksinäiset vähän että missäpäin asutte, josko tätä kautta löytäisi ystäviä! :)

Vierailija
22/23 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi niin ihana löytää joku, jonka kanssa kulkisi samalla aaltopituudella." Sun pitää ensin määritellä itsellesi, mitä tuo samalla aaltopituudella kulkeminen konkreettisesti tarkoittaa. Millaisia ominaisuuksia ystävälläsi täytyy olla, millaisista asioista hänen täytyy olla kiinnostunut, millaisessa elämäntilanteessa hänen täytyy elää ja miten usein hänen täytyy voida tavata sinua tai pitää muulla tavoin yhteyttä, mikä yhteydenpitotapa on sinulle mieluisin (esim haluatko, että ystäväsi tykkää puhua maratonpuheluita vai viestitteletkö mieluiten esim Skypessä) sekä millaisia juttuja tämän ystäväsi kanssa yhdessä tekisitte. Sen jälkeen mietit, missä tällaisia ihmisiä voisi tavata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa yksinäiset vähän että missäpäin asutte, josko tätä kautta löytäisi ystäviä! :)

Minä oon Pohjois-Karjalassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi