Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi, voiko olla että liika nukkuminen väsyttää ja masentaa, eikä toisinpäin?

Vierailija
27.09.2017 |

Töissä ollessa nukuin aina n. 6-7 tuntia ja kun sain 8 tuntia unta pärjäsin erittäin hyvin. Nyt kuitenkin nukun 9-12h unia ihan vaan sen takia, että on mahdollisuus siihen. Torkutan niin pitkään, ettei ole enää sitä väsymyksen tunnetta herätessä. Onko tämä jotenkin vaarallista? Ainakaan koko päivänä ei tunnu pääsevän oikein käyntiin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Ei ole mitään syytä nukkua ainakaan yli 8 tunnin yöunia. Herää joka päivä samaan aikaan ekalla herätyksellä, niinkuin olisit töihin lähdössä.

Vierailija
2/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liika nukkuminenkaan ole hyväksi, väsyttää vaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Sitten kun et nuku viikkoon, et puhu tuommoista paskaa.

Vierailija
4/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHAHAHAHA

Vierailija
5/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Ei ole mitään syytä nukkua ainakaan yli 8 tunnin yöunia. Herää joka päivä samaan aikaan ekalla herätyksellä, niinkuin olisit töihin lähdössä.

Höpö höpö. Unentarve on yksilöllinen, minä nukun ilman herätystä noin 9-10 tuntia. Entinen naisystäväni nukkuu lähes aina 12 tuntia.

Vierailija
6/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miksi joku ei viikkoon nukkuisi? Ei nyt niin kiire voi olla, ettei viikkoon olisi aikaa nukkua.

Vierailija
7/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomaan että on tosi nuutunut olo jos ei ole mitään tekemistä ja saa nukkua pitkään. Se alkaa väsyttää. Sitten kun on toimintaa ja 7-8h yöunet jaksaa paremmin huomattavasti

Vierailija
8/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työttömänä ja nukuin lähes koko päivän siksi koska elämässä ei ollut muutakaan niin olo oli koko ajan huono ja väsynyt ja kai masentunutkin. Mutta heti kun pääsin töihin niin olen innoissani herännyt jokaiseen aamuun eikä väsytä ollenkaan vaikka aamu olisi aikainenkin :) Toivon, että saan pitää työpaikkani mahdollisimman pitkään, koska työttömyys masensi mua niin paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi