Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaan usein ihmisten katselevan minua

Vierailija
27.09.2017 |

Jos vaikka istun jossain missä ihmiset tekevät asioita, se olen useimmiten minä jota katsotaan, vaikka tosissaan vain istuisin paikallani. Saan siis heidät kiinni katselemasta minua, kun nostan tai siirrän katseeni heihin. Tämän jälkeen he kääntävät katseensa nopeasti pois, vaikka olen jo ehtinyt huomata.

Mikä minussa on, kun ihmiset niin usein kiinnittävät huomiota minuun? Sekä miehet että naiset, nuoret että vanhat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma. Mua ei katso kukaan! Minua katsotaan vain, jos ketään muuta naista ei ole lähettyvillä. Aina toinen nainen vie voiton jostain syystä.

Vierailija
22/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan jämähtää katsomaan jos ihmisessä on jotain mielenkiintoista, siis hyvällä tavalla mielenkiintoista. Kiva kampaus, kaunis hymy, nättejä koruja, jotain persoonallista. Ihan hyvällä mä vaan katselen, älä hämmenny. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tullut paljon vastauksia. :)

Useampi epäili että syynä olisi erottuva persoona. Tästä tulikin mieleeni, että minua on kyllä sanottu persoonalliseksi (olemukseltani, luonteeltani) ja että olen aito. En tiedä näkyykö se sitten ulospäin. Ilmeisesti?

Ap

Aitous ja lämmin persoona näkyy usein ulospäin, sun kaltaisia ihmisiä jään katselemaan myös. :)

-vastaaja 22

Vierailija
24/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomannut saman. Lisäksi kun julkisilla kulkee paljon huomaa muiden joskus ottavan ihan kuviakin.

Eivät kuitenkaan uskalla tulla puhumaan

Kuvia???

A) olet itse tehnyt itsestäsi hyvin, hyvin poikkeavan näköisen

B) muistutat jotain julkkista

Miksi ehtona on, että ap. olisi tehnyt sen itse? Saattaahan joku olla syntyjään hyvin poikkeavan näköinen.

Vierailija
25/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huomannut saman. Lisäksi kun julkisilla kulkee paljon huomaa muiden joskus ottavan ihan kuviakin.

Kuvia???

Miksi ehtona on, että ap. olisi tehnyt sen itse? Saattaahan joku olla syntyjään hyvin poikkeavan näköinen.

Tuskin kukaan ottaa valokuvia esim vammaisista, jotka ovat jo syntyään erilaisia? Sen verran käytöstapoja uskon jokaisella juntillakin olevan.

Vierailija
26/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuijottaa yleensä vauvat suurilla silmillään ja nauraa hekottavat. Toisinaan jopa kurottavat ottaakseen hihasta kiinni. Johtunee tummista ja paksuista kulmakarvoistani. En ole muuta syytä keksinyt kuin sen erikoisuuden naamassani.

Vierailija
27/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuijottaa yleensä vauvat suurilla silmillään ja nauraa hekottavat. Toisinaan jopa kurottavat ottaakseen hihasta kiinni. Johtunee tummista ja paksuista kulmakarvoistani. En ole muuta syytä keksinyt kuin sen erikoisuuden naamassani.

Minullakin on tuollaiset kulmat, oikea breshnev ellen siisti. Mutta ei vauvat minua hekota.

Sen sijaan kaikki vauvat hekottavat miehelleni. Hänellä ei muuten ole kulmia paljoa, ja nekin vaaleat. Mutta hänellä on hienot silmäpussit.

Vierailija
28/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnitän huomiota myös ryhtiin. Balettitanssijan tms ryhti ja pään asento kiinnittävät huomiota.

Ja kyllä minä katselen vaatteita ja asukokonaisuuksia. Niitä omasta mielestäni tyylikkäitä.

Ja katson aina, kun vanhalla on valkoisen hopeat hiukset. Ne on niiiin upeat.

Lähistölläni asuu eräs vanhempi mies, arviolta yli 60-vuotias, niin hänellä on pitkät, valkoisen hopeiset hiukset. Tyylikäs näky.

Vierailija
29/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kiinnitän kansaihmisiin vain huomiota, jos heissä on jotain todella poikkavaa. Kuten reilu ylipaino (puhutaan sellaisista reilusti yli 150 kg ihmisistä), taikka pukeutuu todella erikoisesti. Se myös saattaa kiinnittää huomiota jos on vetänyt överiksi "kaunistautumisen" eli täytettä joka puolella kropassa, ja ties mitkä lisäkkeet + yleensä todella överi meikki. Niitä jää väistämättä katsomaan, toisien sanoen jollain tavalla "friikki" (tiedän hirveä sanoa toista ihmistä friikiksi, mutta jotenkin sellaisiksi heidät koen. En kuitenkaan ikinä sanoisi suoraan kenellekkään tätä). En edes huomaa ns tavallisia, enkä sen puoleen sellaisia jotka ainakin omasta mielestään ovat kauniita.

Minua taas ei kiinnosta ylipainoiset eikä "friikit". Jos joku herättää huomioni negatiivisella tavalla, käännän katseeni pois. Sen sijaan vaivihkaa yritän katsoa toisenkin kerran ihmistä, jossa on sitä jotain: kaunis tai komea, minun mielestäni mielenkiintoisesti pukeutunut, jokin persoonallinen piirre mikä ihmisestä tekee muita kiinnostavamman. Minusta estetiikka on ihanaa, inspiroidun muista jos heissä jokin hivelee minun kauneudentajuani. Tuijottamaan en jää, se on epäkohteliasta. Jos uskallan, sanon jonkun kehun. Useimmiten en uskalla, koska olen ujo ihminen. Tutuille sanon, jos he minusta näyttävät kauniilta. 

Sitä toivoisi, ettei ihmiset tuijottaisi muita pahalla, mutta se taitaa olla valitettavan yleistä. 

Vierailija
30/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia???

En nyt ihan kuvia viitsi tänne tunkea :D

Poikkeavana ehkä se että hiukset ovat sivusiilenä, mutta kuvien ottelu alkanut kauan ennen tätä hiustyyliä. Muuten en oikeastaan poikkeakkaan.

Julkkiksista en ole löytänyt (ainakaan vielä) ketään edes hieman muistuttavaa

Vierailija
31/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia?

Vierailija
32/32 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rumilus, siksi minua katsotaan.