Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ottaa ötökät (kärpäsetkin) kiinni ja vie ulos eikä liiskaa - mitä mieltä?

Vierailija
27.09.2017 |

Tapailen yhtä miestä ja ihmettelen vähän kun hän ei tapa mitään ötökkää paitsi hyttysiä jos on pakko. Kaikki pikku kuoriaiset ja kärpäsetkin hän kiikuttaa ulos jossain purkissa. Ei kovin miehekästä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkyys tulee kärpäsen tappamisesta? Okei. 

Vierailija
2/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hellyyttävää.

Heti arvostaisin enemmän.

Jonkun tuhohyönteisen kyllä on järkevää tappaa.

Kuvottaa miehet jotka liiskaavat autollaan tahallaan eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen!

Teen niin itsekin, ja kiinnittäisin kyllä huomiota tuollaiseen positiivisesti. Ehkä sinä et ole hänen arvoisensa, jos tuollaista edes kyseenalaistat?

Vierailija
4/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka ottaa kärpäsen kiinni kouraansa liiskaamatta ja puhaltelee tupakansavua kouraan. Sitten hän päästää kärpäsen ikkunasta ulos.

Vierailija
5/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen!

Teen niin itsekin, ja kiinnittäisin kyllä huomiota tuollaiseen positiivisesti. Ehkä sinä et ole hänen arvoisensa, jos tuollaista edes kyseenalaistat?

Vierailija
6/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen noin, en tapa edes hyttysiä kun eivät minua koskaan syö. Arvostaisin.

Vierailija
7/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuvitellut että tuon takia pidettäisiin jotenkin vähemmän miehekkäänä. Omasta mielestäni tuntuu turhalta liiskata kärpänen tai hämähäkki jos ulko-ovi on metrien päässä. Ei kaverit tästä ainakaan koskaan ole kuittailleet. En käsitä mikä tuossa on epämiehekästä?

M25

Vierailija
8/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvä mies sulle, ap.

Vierailija
9/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuvitellut että tuon takia pidettäisiin jotenkin vähemmän miehekkäänä. Omasta mielestäni tuntuu turhalta liiskata kärpänen tai hämähäkki jos ulko-ovi on metrien päässä. Ei kaverit tästä ainakaan koskaan ole kuittailleet. En käsitä mikä tuossa on epämiehekästä?

M25

Ei mikään. Ehkä jonkun superalkukantaisen naisen mielestä miehen tehtävä on saalistaa kaikkea mikä vastaan tulee mutta musta tuo on vaan plussaa. :)

Vierailija
10/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen yhtä miestä ja ihmettelen vähän kun hän ei tapa mitään ötökkää paitsi hyttysiä jos on pakko. Kaikki pikku kuoriaiset ja kärpäsetkin hän kiikuttaa ulos jossain purkissa. Ei kovin miehekästä?

Tapaillaanko me? Ei kai kuitenkaan, minä kun en vähään aikaan ole ketään tapaillut.

Mutta muuten: minun miehisyyteni ei pönkittyisi siitä yhtään, jos listisin ötököitä. Minua kyllä naiset on pitäneet noin yleisesti ottaen melkoisen miehekkäänä, eikä hämähäkkien ja koppiksien pihalle roudaaminen ainakaan tietääkseni ole yhdenkään naisystäväni käsitystä miehekkyydestäni muuttanut. Kyllähän minäkin hyttysiä listin ja muitakin lentäviä ötököitä, mutta yleensä annan niille ensin mahdollisuuden lentää pihalle.

Vierailija
11/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Ei tarvikaan käsittää. Ap:n kaltaisia naurettavien sukupuoliroolien korostajia on liikaa Suomessakin. 

Vierailija
12/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko empaattisen miehen ap? Tuo teko osoittaa empatiaa. Hyvin miehekästä ja seksikästä minusta. 

Vierailija
13/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapaamani mies kertoi olevansa juuri tuollainen. Ihmisiä kuitenkin kohteli huonosti, huijasi nettikaupoissa, varasti rahaa ja lääkkeitä.

Vierailija
14/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin mies ja toimin juuri samoin. Jokaiselle pitäisi olla itsestään selvää, että eläimiä - edes hyönteisiä - ei tapeta ilman syytä. AP on juntti ja idiootti.

Vierailija
15/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tekee samoin ellei vaiva ole ihan kohtuuton. Rakastan häntä entistäkin enemmän sen takia.

Vierailija
16/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tapaamani mies kertoi olevansa juuri tuollainen. Ihmisiä kuitenkin kohteli huonosti, huijasi nettikaupoissa, varasti rahaa ja lääkkeitä.

Tässä onkin ero. Hän kertoi asian. Ei kannata luottaa kertomuksiin ja vaan silmiin ja korviin. Jos olisi oikeasti ollut tuollainen hyönteisiä pelastava ihana mies, ehkä olisit joskus hänen nähnyt noin tekevänkin? Eiköhän ollut kertomus, jolla koitti saada luottamuksesi. Mäkin kävin kerran miehen kanssa treffeilllä, joka hymyili kovin ja oli oikein mukavanoloinen minua kohtaan noin muutenkin. Kuitenkin hän kohteli ravintolassa tarjoilijaa kuin ilmaa ja kun kun lähdimme pois ovesta, vanha ihminen kepin kanssa oli tulossa sisään. Mies vaan posotti ohi, melkein tönäisikin vanhusta. Minä jäin pitämään ovea vanhuksella auki. Siinä ovea pitäessäni mietin, että jahas, tosiaan ilmeisesti treffiesitystä tuo mukavuus ja empaattisuus. Ei tullut toisia treffejä. 

Vierailija
17/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hellyyttävää.

Heti arvostaisin enemmän.

Jonkun tuhohyönteisen kyllä on järkevää tappaa.

Kuvottaa miehet jotka liiskaavat autollaan tahallaan eläimiä.

Miehet.... Autollaan...

Niin kurahaarat ei autolla aja ollenkaan vai?

😂😂😂😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän