Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työpaikallani eräs mies tuntuu olevan niin vihamielinen minua kohtaan?

Vierailija
26.09.2017 |

Mies on n. 4-kymppinen, minä 26.

Joskus hän oli ihan mukava kun juttelimme mutta nykyisin ei enää olla juteltu. En ole tehnyt mitään minkä takia hänen pitäisi olla niin vihainen. Jos johonkin pitäisi verrata niin minusta hänen käytöksensä vaikuttaa siltä kuin olisimme olleet parisuhteessa ja minä olisin jättänyt hänet. Jotenkin jännän katkeran oloinen. En ymmärrä.

Onko todennäköistä että häntä keljuttaa kun en ole enää huomioinut häntä? Miten nelikymppinen voikaan olla niin lapsellinen...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia tullut tänne.

Mahdollista on myös, että on eronnut ja purkaa nyt katkeruuttaan kaikkiin naisiin. Nähty on...

Oli miten oli, kannattaa keskittyä omiin töihinsä ja olemaan itse ystävällinen mutta hyvin asiallinen. Tällaiset asiat vie valtavasti energiaa, ja loppujen lopuksi et voi sen enempää vaikuttaa siihen miten joku mies työpaikalla suhun suhtautuu.

Vierailija
22/25 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies on työpaikalla tekemässä töitä, eikä harrasta small talkia. Ehkä hän on introvertti ja täten ei ole semmoinen keskustelunaloittelija, kuten ekstrovertit yleensä ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut pillua ikäisiltäsi naisilta nuorempana. Ja kyllä se on pätevä syy kohdistaa vihamielisyyttä kehen tahansa nuoreen naiseen. 

Pillua saamaton M32. 

Vierailija
24/25 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain yleisesti nuoria naisia vastaan, en usko, että homma koskee vaan sua.

Vierailija
25/25 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli luultavasti samanlainen psykopaatti kuin minäkin, kuulostaa nimittäin erittäin tutulta. Innostuin aluksi, kun nuori nainen osoitti huomiota/flirttaili, mutta sitten aloin mustasukkastelemaan kun alkoikin viihtymään erään toisen miehen seurassa paljon. Kehitin naisesta pakkomielteen ja olin tälle vihainen, kun ei huomioinut minua niinkuin olisin halunnut. Koin, että sillä flirttailullaan johti minua harhaan. Onneksi siitä pääsin eroon (ei, likka elää kyllä) ja yritän pysytellä naisista erossa vastedes.