Miten tulkitset tämän ehdotuksen? (Kuva)
Eli eksäni piti tuoda minulle illalla töiden jälkeen joku juttu. Hän kuitenkin yhtäkkiä laittoi viestin: "Sex? Maybe?" Ja vastasin sitten siihen tuon "Heh". Hän oli paikalla whatsapissa kun laitoin tuon vastauksen. Mutta ei katsonut viestiäni.
Töiden jälkeen hän sanoi että käy tuomassa nopeasti vaan sen jutun ja menee sitten jatkamaan siivoamista. Oikeasti ei mennyt kotiin, vaan kuulemma pelaamaan kaverin luokse.
Kuva:
Kommentit (26)
Mua ilahdutti jotenkin, että sun ex on suomalainen. Toivottavasti seuraavakin on. Suosi suomalaista!
Erosta on kohta kolme vuotta aikaa. Silti ex väittää, että olen ainoa jonka kanssa on ollut seksiä.
Ap
Mies laitto mulle viestin "Seksiä? Ehkä?" enkä nyt millään tajuu mitä sillä on mielessä. Auttakaa joku. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mies laitto mulle viestin "Seksiä? Ehkä?" enkä nyt millään tajuu mitä sillä on mielessä. Auttakaa joku. :D :D :D
Et tainnut tajuta jutun pointtia. Suurin osa ihme kyllä ymmärsi heti.
Ap
Vaikutatte omituisilta molemmat.
Miksi et voinut kysyä näitä täällä esittämiäsi kysymyksi exsältäsi suoraan? Eihän me täällä nyt voida tietää, että tarkoittiko se tuolla jotain vai ei, menikö väärään osoitteeseen vai ei.
Sitä kyllä epäilen vahvasti, että olisit exsäsi ainoa.
Kirjoitti sen vahingossa SULLE!
Viesti piti lähettää oikeasti Manuelille jonka kanssa viettää 1-2 kertaa viikossa "miesteniltaa".