Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset tämän ehdotuksen? (Kuva)

Vierailija
26.09.2017 |

Eli eksäni piti tuoda minulle illalla töiden jälkeen joku juttu. Hän kuitenkin yhtäkkiä laittoi viestin: "Sex? Maybe?" Ja vastasin sitten siihen tuon "Heh". Hän oli paikalla whatsapissa kun laitoin tuon vastauksen. Mutta ei katsonut viestiäni.

Töiden jälkeen hän sanoi että käy tuomassa nopeasti vaan sen jutun ja menee sitten jatkamaan siivoamista. Oikeasti ei mennyt kotiin, vaan kuulemma pelaamaan kaverin luokse.

Kuva:

http://aijaa.com/Ew8i40

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotti väärään chatiin. Kaverin kanssa taidetaan pelailla vähä muuta ku änäriä tänään

Vierailija
2/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni sanoi että ei ole harrastanut koskaan kenenkään muun kanssa seksiä kuin minun. Ja että todellakin tarkoitti viestin minulle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeili heruuko pilluu

Vierailija
4/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuun juttuun ois halunnut langeta. Mikset antanut?

Vierailija
5/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis halunnut vähän nylpyttää sua ja ajatteli kysyä sitä muodikkaan hauskasti enkuksi. Sä et mennyt mukaan niin se ei enää puhunut asiasta.

Vierailija
6/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% varmuudella sun ex kusetti sua ku tajus mitä tapahtu. laitto väärään chattiin ja ihmetteli mihin viesti meni. Jos mies laittaa ton tyylin viestin niin aivan varmasti kyttää 10sec välein onko vastattu. terveisin  1/4 mies 31v

Vierailija
7/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä eksä normaalisti vähän enemmän yrittää jos oikeasti haluaa, mutta tuossa ei enää edes vastannut minulle saman illan aikana.

Hän oli paikalla whatsapissa eli jutteli samalla jollekin muulle.

Vierailija
8/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin seuraavana päivänä, miksi seksi ei enää yhtäkkiä kiinnostanutkaan vaikka olikin paikalla. Hän sanoi että whatsapp oli varmaan jäänyt jotenkin vahingossa päälle ja että melkein heti tuon ehdotuksen jälkeen työkaveri pyysi pelaamaan. Työkaveri siis odotti autossa kun eksäni kävi tuomassa sen jutun.

Ap

Vierailija
9/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtää tää "eksä" pikkuhiljaa sinne missä hänen kuuluis jo olla eli menneisyydessä. Turha hilluu tyypin kans jos kerran ero on tullu, niin ei muutaku move on. Pimppa taitaa olla vaan miehellä mielessä... T: m31 1&6/8

Vierailija
10/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kerran haluat niin sano se sille.

Vierailija
11/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mies laittaa seksiviestiä, ei lue vastausta vaan menee frendinsä kans pelaan pleikkaa :D No jo on aikoihin eletty

Vierailija
12/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takas kuva räplätystä pimperosta. :D

Vierailija
13/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille linkki tästä langasta ja iso kysymysmerkki

Vierailija
14/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota sille "huomenna mulla olis aikaa sille "sex" " ja tälläisiä hymiöitä: 😉😙😍👌👅👄👀👙👠💄

Vierailija
15/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olis halunnu pillua mut ei saanu. Mikset antanu? Näköjään sulla olis tehny mieli kun oikein teet aloituksen palstalle kuvan kera...... ;)

Ei tuo "heh" ole edes varsinainen torjunta. Tuli vaan vähän outo olo tuosta yhtäkkisestä ehdotuksesta ilman mitään ennakkojuttuja joissa eksä esittää olevansa kiinnostunut asioistani yms. Ja yleensä on viestitellyt mulle eri tavalla jos on ehdotellut. Eli outoa minusta, ettei edes katsonut vastaustani tai yrittänyt mitään, vaikka normaalisti aina yrittää.

Ap

Vierailija
16/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo... rehellisesti... kutittaako sun pinppiä ajatus että se olis alkanut riisua sua eteisessä?

Vierailija
17/26 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan saaaaatanan outoa näin miehenä voin kertoa. Toi viesti vaan ei ollu tarkotettu sulle sorry. -m31

Vierailija
18/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ex juuri siksi, ettei ole sinulle enää asioistaan tilivelvollinen. Me ei myöskään täällä vauvalla voida tietää mitä eksäsi ajattelee. Pitäsiköhän sun nyt  vain oikeasti koittaa löytää joku toinen heilasteltava. Tuollaisessa manipulaatioepäily-jutussa vain rikot itsesi.

Vierailija
19/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies laittoi viestin sinulle, mutta kännykkä käänsi tekstiin virheen. Mies ei ehkä itse huomannut sitä. Ehkä siinä sanan sen olisi pitänyt olla jotain muuta?

Minusta on outoa että kukaan mies A) kyttäisi kokoajan whatts uppia että milloin olet lukenut hänen viestinsä B) ei illan aikana enää palaa seksiehdotteluun.

Viesti on saattanut myös mennä väärälle henkilölle, itsekin jätän viimeisimmälle kirjoittamalleni henkilölle käyneen keskustelun auki kuin peruutan siitä pois.

Vierailija
20/26 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "Sex? Maybe?" Teksti on eräästä eksän Ted Baker -paidasta jonka ex sai tutultaan. Eli ei hän vahingossa kirjoittanut sitä.

Ap