Miehet: haluaisitko seurustella minun kanssa?
Olen 34-vuotias ja minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta. Liitto hajosi, koska mies petti minua. Siitäkin huolimatta meissä kummassakin oli varmasti vikoja ja olen yrittänyt ottaa opikseni kokemastani.
Olen urasuuntautunut ja haluan menestyä työssäni, mutta haluan perustaa myös perheen. Perhe on minulle yksi tärkeimmistä arvoistani. Ystävät merkitsevät myös paljon.
Vaikka pidän naisellisesta pukeutumisesta sekä tyylistä ja rakastan kauneutta, olen myös tasa-arvon kannattaja. Voisin luonnehtia itseäni henkisesti vahvaksi naiseksi.
Kaipaan miestä, jolla on tavoitteita elämässä ja joka haluaa kehittyä ihmisenä.
Painan 57kg ja olen pitkä 166cm. Minulla on vaaleat hiukset. Yleensä miehet sanovat minua suloiseksi. Suloisuuteni tosin saattaa hämätä, koska osaan näyttää myös tunteitani ja pitää puoleni. En siis ole kenenkään alistettavissa tai muovattavissa.
Arvostan rehellisyyttä. Luonteeltani olen herkkä, mutta sisukas - menen vaikka läpi harmaan kiven, jos niin päätän.
Kommentit (33)
Vahva nainen pelottaa, en jaksa enää työpäivän jälkeen vääntää siitä mihin suuntaan kahvikuppini sojottaa pöydällä.
Lisäksi jos liitto on päättynyt pettämiseen, oletan että seksin saamiseksi pitää tehdä sitten aika paljon töitä. On nimittäin keskivertojampalle aikamoinen homma lähteä hakemaan seksiä muualta jatkuvasti verrattuna pahastikkin pihtaavan vaimon herutteluun.
T: Johtaja
"Olen urasuuntautunut ja haluan menestyä työssäni, mutta haluan perustaa myös perheen."
Olet jo perustanut perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tavoitteilla elämässä? Uraa? Tavoitteita voi olla montaa eri sorttia
Ei sillä ole niin väliä, millaisia tavoitteita ne ovat. Voi olla ura tai voi olla tärkeä harrastus. Tärkeintä, että mies on kiinnostunut kehittämään itseään ja että hänellä on jokin muukin intohimo, kuin sohvalla makoilu, ja tvn katselu.
Aha, no sitten ei onnistu vaikka muuten kuulostat ihan hyvältä. Minä tykkään töiden jälkeen rentoutua sohvalla, mikään kalliokiipeily ei kiinnosta. Paremmin minun kainaloon siinä sohvalla tosin pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias ja minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta. Liitto hajosi, koska mies petti minua. Siitäkin huolimatta meissä kummassakin oli varmasti vikoja ja olen yrittänyt ottaa opikseni kokemastani.
Olen urasuuntautunut ja haluan menestyä työssäni, mutta haluan perustaa myös perheen. Perhe on minulle yksi tärkeimmistä arvoistani. Ystävät merkitsevät myös paljon.
Vaikka pidän naisellisesta pukeutumisesta sekä tyylistä ja rakastan kauneutta, olen myös tasa-arvon kannattaja. Voisin luonnehtia itseäni henkisesti vahvaksi naiseksi.
Painan 57kg ja olen pitkä 166cm. Minulla on vaaleat hiukset. Yleensä miehet sanovat minua suloiseksi. Suloisuuteni tosin saattaa hämätä, koska osaan näyttää myös tunteitani ja pitää puoleni. En siis ole kenenkään alistettavissa tai muovattavissa.
Arvostan rehellisyyttä. Luonteeltani olen herkkä, mutta sisukas - menen vaikka läpi harmaan kiven, jos niin päätän.
Lapsi menee, mutta ''urasuuntautunut'' ei.
joo ei paljoa kiinnosta tehdä lapsia urasuuntautuneen naisen kanssa.
Yksi yritti mennä läpi harmaan kiven mutta kuoli,kivi on kovaa,luut ei kestä.
Kelpaako sulle ap duunari yh-isä yli 40v?
Vierailija kirjoitti:
mä en seurustelisi koskaan miehen kanssa, joka pitäisi mua perusnaisena. ohis
Harrastat siis jännämiehiä.
En voisi, sillä minulla ei ole lapsia ja etsin lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa perhe. Mutta olen viisi vuotta nuorempi eli hieman eri elämäntilanteessa
Näkemättä, puhumatta ja ollenkaa tuntematta on mahdotonta sanoa. Ei voi tietää, jos ihastuu ja rakastuu. Aniharvoin sen itselleen "täydellisen", löytää. Jos sitä jää/alkaa etsimää, niin voipi olla että se löytyy vasta vanhainkodista. Jos koskaan. TV. M39
En voisi. Perustelut.
- Mikäli miehesi petti sinua, miksi hän petti? Tämä antaa viitteitä siihen, ettet osaa hoitaa suhdetta ja vaikka väität oppineesi virheistä, niin mitä ne virheet ovat olleet?
- Urasuuntautuneisuus, työskeskeisyys ja ulkonäkökeskeisyys viittaavat varhaisessa saamassasi sosialisaatiossa siihen, että haet muiden hyväksyntää toiminnallesi ja et voi olla onnellinen ilman toisten miellyttämistä. Onnellinen ihminen on tyytyväinen siihen mitä on saavuttanut eikä kaipaa mitää lisää.
- Luonnehtimalla itseään henkisesti vahvaksi näkee asian käänteispsykologisen merkityksen. Todennäköisesti se on juuri heikoin kohtasi.
- Ulkonäkösi sopii miellyttämiseen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen toimivuuden kannalta.
- Rehellisyyden arvostaminen on hyvä, mutta vielä tärkeämpää olisi tietää miten suhtadut totuuteen, vaikka totuus olisikin sinua loukkaavaa. Herkkä luonne antaa osviittaa siihen, että sinulle ei voi kertoa totuutta, koska pahoitat mielesi. Tämä vahvistaisi siitä, että todellisuudessa et ole henkisesti vahva.
Kaikkea hyvää.
Todennäköisesti en. Esittelytekstissäsi ei ollut mitään mikä suoraan olisi este, mutta ei myöskään mitään mielenkiintoista. Vaikutat liian tavalliselta kumppanikseni.
En mieelstäni kysynyt, halautteko panna minua. Voitte siis jättää jatkosta panokommentit pois. En ole kiinnostunut irtosuhteista.