Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: haluaisitko seurustella minun kanssa?

Vierailija
26.09.2017 |

Olen 34-vuotias ja minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta. Liitto hajosi, koska mies petti minua. Siitäkin huolimatta meissä kummassakin oli varmasti vikoja ja olen yrittänyt ottaa opikseni kokemastani.

Olen urasuuntautunut ja haluan menestyä työssäni, mutta haluan perustaa myös perheen. Perhe on minulle yksi tärkeimmistä arvoistani. Ystävät merkitsevät myös paljon.

Vaikka pidän naisellisesta pukeutumisesta sekä tyylistä ja rakastan kauneutta, olen myös tasa-arvon kannattaja. Voisin luonnehtia itseäni henkisesti vahvaksi naiseksi.

Kaipaan miestä, jolla on tavoitteita elämässä ja joka haluaa kehittyä ihmisenä.

Painan 57kg ja olen pitkä 166cm. Minulla on vaaleat hiukset. Yleensä miehet sanovat minua suloiseksi. Suloisuuteni tosin saattaa hämätä, koska osaan näyttää myös tunteitani ja pitää puoleni. En siis ole kenenkään alistettavissa tai muovattavissa.

Arvostan rehellisyyttä. Luonteeltani olen herkkä, mutta sisukas - menen vaikka läpi harmaan kiven, jos niin päätän.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin panna sinua, mutta seurustelu on jotenkin liian kuluttavaa ja sitovaa. Elämä on liian lyhyt muiden ihmisten tarpeiden tyydyttämiseen. Tuskin ehtii omiakaan tyydyttämään.

Vierailija
2/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapsi on dealbreikkeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin vahvan naisen kanssa pystyisi koska olen alistaja. 

Vierailija
4/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei :D lisää vastauksia, kiitos.

Vierailija
5/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin.

Kuulostat ihan perusnaiselta.

Vierailija
6/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pakaraa vetästä

Vierailija
7/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää oman sukupuoleni puolesta lukea tuollaista. Toivottavasti tämä on vain miehen keksimä provo.

Vierailija
8/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en seurustelisi koskaan miehen kanssa, joka pitäisi mua perusnaisena. ohis

Vierailija
9/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan panoksi kelpaisit mutta seurusteluun ei koska sinulla on lapsia.

Vierailija
10/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tavoitteilla elämässä? Uraa? Tavoitteita voi olla montaa eri sorttia

Vierailija
11/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää oman sukupuoleni puolesta lukea tuollaista. Toivottavasti tämä on vain miehen keksimä provo.

Ihan mielenkiinnosta, mikä hävettää? Ei ole provo, vaan ihan totta.

ap

Vierailija
12/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, et vaikuta tarpeeksi fiksulta kun täällä tämmöisiä kyselet.

Vierailija
13/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, ei kiitos. Ikinä.

Vierailija
14/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tavoitteilla elämässä? Uraa? Tavoitteita voi olla montaa eri sorttia

Ei sillä ole niin väliä, millaisia tavoitteita ne ovat. Voi olla ura tai voi olla tärkeä harrastus. Tärkeintä, että mies on kiinnostunut kehittämään itseään ja että hänellä on jokin muukin intohimo, kuin sohvalla makoilu, ja tvn katselu.

Vierailija
15/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en seurustelisi koskaan miehen kanssa, joka pitäisi mua perusnaisena. ohis

Me miehet tiedämme sen emmekä sitä teille sano.

Fakta on kuitenkin ettei kaikki naiset ole uniikkeja lumihiutaleita. Suurin osa on tavallisia ja peruksia. Keskivertoja.

Vierailija
16/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka pidän naisellisesta pukeutumisesta sekä tyylistä ja rakastan kauneutta, olen myös tasa-arvon kannattaja"

Miten näillä on tekemistä toistensa kanssa?

Vierailija
17/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä sen, että pidän ihan aidosti kaikkia ihmisiä erityisinä ja uniikkeina. Jos joku mies ajattelee, että joku ihminen on vain keskiverto tai perus, niin hän ei selkeästikään ole minulle sopiva mies.

ap

Vierailija
18/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka pidän naisellisesta pukeutumisesta sekä tyylistä ja rakastan kauneutta, olen myös tasa-arvon kannattaja"

Miten näillä on tekemistä toistensa kanssa?

Asenteesi on hyvä. Kaikilla ei välttämättä ole kuitenkaan samanlaista mielipidettä, vaan jotkut tekevät naisista johtopäätöksiä pinnallisten seikkojen pohjalta.

ap

Vierailija
19/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias ja minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta. Liitto hajosi, koska mies petti minua. Siitäkin huolimatta meissä kummassakin oli varmasti vikoja ja olen yrittänyt ottaa opikseni kokemastani.

Olen urasuuntautunut ja haluan menestyä työssäni, mutta haluan perustaa myös perheen. Perhe on minulle yksi tärkeimmistä arvoistani. Ystävät merkitsevät myös paljon.

Vaikka pidän naisellisesta pukeutumisesta sekä tyylistä ja rakastan kauneutta, olen myös tasa-arvon kannattaja. Voisin luonnehtia itseäni henkisesti vahvaksi naiseksi.

Painan 57kg ja olen pitkä 166cm. Minulla on vaaleat hiukset. Yleensä miehet sanovat minua suloiseksi. Suloisuuteni tosin saattaa hämätä, koska osaan näyttää myös tunteitani ja pitää puoleni. En siis ole kenenkään alistettavissa tai muovattavissa.

Arvostan rehellisyyttä. Luonteeltani olen herkkä, mutta sisukas - menen vaikka läpi harmaan kiven, jos niin päätän.

Lapsi menee, mutta ''urasuuntautunut'' ei.

Vierailija
20/33 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäisesi akateeminen mies, enkä kyllä seurustelisi kanssasi. Se ei kyllä johdu luonteestasi. En vain tapaile yhäreitä. Aikataulujen sovittaminen yhteen on liian hankalaa kevyen seurustelun kannalta, enkä halua muiden lapsia elämääni, joten mikään perheleikki ei tule kysyseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi