Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän ex haluaa olla mulle niin ilkeä ja saada aikaan minussa vihaa?

Vierailija
26.09.2017 |

Ex oli siis se, joka petti ja sen jälkeen meidän suhde meni poikki.

Ollaan sovittu, että lasta koskevissa asioissa vastataan viesteihin heti kun ehditään, eikä anneta toisen odottaa. Silti ex jatkuvasti rikkoo tätä meidän sopimusta.

En ymmärrä miksi ex haluaa olla mulle niin ilkeä. En vaan käsitä. Mulla on muutenkin kova suru asioista ja ex tietää sen kyllä. Silti hän käyttäytyy mua kohtaan noin. Tuntuu, että hän haluaa, että minä sekoan ja alan raivota hänelle. Mitä ihminen voi saada siitä? Joskus olen raivonnutkin - ja mielestäni ihan syystä.

Enkä todellakaan laita viestejä usein.

Ex roikkuu jatkuvasti puhelimessaan, joten siitä ei ole kiinni.

Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Yritän minimoida yhteydenpidon eksään, mutta jotkut lapsen asiat on pakko sopia. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi olla tällaisen käytöksen takana?

Vierailija
2/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Ex petti ja ero tuli. Nyt ilkeilee minulle kaikesta. Kyttää ja etsii minusta virheitä. Ihmettelen minäkin, mistä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono luonne ja purkaa toisiin ihmisiin pettymystään ja pahaa oloa. Samat syyt kuin miksi erositte. Haluaa teidän olevan yhtä pahalla mielellä kuin itse on.

Vierailija
4/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli siis se, joka petti ja sen jälkeen meidän suhde meni poikki.

Ollaan sovittu, että lasta koskevissa asioissa vastataan viesteihin heti kun ehditään, eikä anneta toisen odottaa. Silti ex jatkuvasti rikkoo tätä meidän sopimusta.

En ymmärrä miksi ex haluaa olla mulle niin ilkeä. En vaan käsitä. Mulla on muutenkin kova suru asioista ja ex tietää sen kyllä. Silti hän käyttäytyy mua kohtaan noin. Tuntuu, että hän haluaa, että minä sekoan ja alan raivota hänelle. Mitä ihminen voi saada siitä? Joskus olen raivonnutkin - ja mielestäni ihan syystä.

Enkä todellakaan laita viestejä usein.

Ex roikkuu jatkuvasti puhelimessaan, joten siitä ei ole kiinni.

Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Yritän minimoida yhteydenpidon eksään, mutta jotkut lapsen asiat on pakko sopia. :(

Tai sitten sinä ylitulkitset asioita, ja vaikka hän tekisi mitä, hän vain tahallaa ilkeilee sinulle. Kyllä hän saa olla puhelimessa niin paljoin kuin ikinä haluaa, ja mitään ei tarvitse keskeyttää sinun takiasi! Aivan normaali asia, sinä olet se ongelma, ei mies!

Vierailija
5/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella mikään ei viittaa siihen, että hän välttämättä tahallaan "yrittäisi olla ilkeä ja saada sinut raivostumaan", vaan hänen käytöksensä saattaa johtua ajattelemattomuudesta, itsekkyydestä. Ehkä hän on niin kiinni omissa kuvioissaan, ettei huomioi sinua ja lastanne ja ei sen takia vastaa puheluihin kohtuullisessa ajassa jne.? Sekin on tietysti väärin.

Tai voihan se olla jotain epäsuoraa mielenosoittamista häneltä. Olisiko hän halunnut jatkaa suhdetta?

Vierailija
6/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko varmasti tehdä se lapsi? Sehän tuosta kärsii eniten.

Vierailija
7/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, kumpi teistä sössi, eikä asia nyt varsinaisesti ole minun arvioitavissanikaan. Enpä omista kristallipalloa ja foliohattukin on moninkertainen, että..

Vierailija
8/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs m*lkku. Mitä sitä kaunistelemaan. Pudonnut kai vauvana päälleen.

Vierailija
9/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, joita ei voi antaa anteeksi. Koita lapsen takia olla menettämättä malttia. Osta vaikka nyrkkeilysäkki.

Vierailija
10/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten opettaa lapsille, että on olemassa tuollaisiakin ihmisiä, kun a.p:n ex. Sellaisia ei niin kivoja. Etteivät rikkois itseään.

Vierailija
11/11 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tällä ex:llä kestää vastata. Puhutaanko nyt parista tunnista, eli vastaa kuitenkin saman vuorokauden aikana. Vai puhutaanko muutamasta päivästä. Aika harva asia nyt on sellainen, että se vastaus pitäisi saada viidessä minuutissa