Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet katoaa jo viestivaiheessa. Ne mukavat miehet.

Vierailija
26.09.2017 |

Alussa ovat hyvin kiinnostuneita ja yrittävät saada minut kiinnostumaan. Löytyy yhteistä kiinnostusta ja ehdottavat tapaamista. Sitä ei koskaan tule.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pidä liian aktiivisista naisista, jotka laittavat viestejä pitkin päivää. Joskus tuntuu siltä, että miehet tekee aktiivisella kyselyllä alkukartoitusta naisesta ja sitten kiinnostus lerpahtaa. Ellei nainen sitten ole todella kaunis.

Päinvastoin, kiinnostus lerpahtaa siihen että nainen on passiivinen ja lähinnä vastailee, eikä osoita kiinnostusta oikein millään tavalla.

Vierailija
22/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa ovat hyvin kiinnostuneita ja yrittävät saada minut kiinnostumaan. Löytyy yhteistä kiinnostusta ja ehdottavat tapaamista. Sitä ei koskaan tule.

Siis hetkinen, miehet ehdottavat tapaamista. Mitä sitten tapahtuu? Odotatko passiivisena että tarjotaan tarkkaa aikaa, vai tuletko yhtään vastaan ja osoitat omasta puolestasi innostusta tapaamiseen? "Olisi ihanaa nähdä, milloin sinulle sopisi?" Vau, tuossa naisessa olisi ainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tehnyt tuon katoamistempun....muistaakseni parikin kertaa....ja se on johtunut siitä kun nainen on ollut niin passiivinen siinä keskustelussa. On koko ajan odottanut minun pitävän keskustelua yllä ja keksiväni aiheet....ja hän on tyytynyt vastaajan rooliin.

Ei sellaista pitkään jaksa.

T. Mies

Tämä. Yritystä pitää olla molempiin suuntiin, ei niin että minä olen joku helvetin viihdyttäjä.

Vierailija
24/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yhtyä muiden miesten viesteihin naisten passiivisuudesta, ihan yksipuolista onkimista kun yrität saada naista treffeille netistä.

Mulla on lyhyt toleranssi sille jos nainen ei kysy multa mitään..

Vierailija
25/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hfddhgfhf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, miehet ehdottavat tapaamista. Mitä sitten tapahtuu? Odotatko passiivisena että tarjotaan tarkkaa aikaa, vai tuletko yhtään vastaan ja osoitat omasta puolestasi innostusta tapaamiseen? "Olisi ihanaa nähdä, milloin sinulle sopisi?" Vau, tuossa naisessa olisi ainesta.

Olen harrastanut nettideittailua jo vuosia ja koskaan ei ole nainen kysynyt noin että milloin sulle sopisi :D Täysin passiivisia on naiset netissä!

Vierailija
26/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naisena aloitteellinen ja on se ollut ihan kiva. Voi myös itse enemmän vaikuttaa missä tavataan ja mitä tehdään...

Vierailija
27/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen laittaa ilmoituksen, että hakee seuraa, niin tulee kymmeniä viestejä. Jos mies laittaa, niin hyvä jos yhtään. Korkeintaan muutama. Ja niistäkin miehen saamista viesteistä on 99% feikkejä. Asia on näin koska naiset harvemmin haluaa, pelkkää seksiseuraa. Ja miehistä sitä hakee, suurin osa. Ja naiset luulee, että kaikki miehet ovat vain pillun perässä.

Vierailija
28/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdsdfsdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tehnyt tuon katoamistempun....muistaakseni parikin kertaa....ja se on johtunut siitä kun nainen on ollut niin passiivinen siinä keskustelussa. On koko ajan odottanut minun pitävän keskustelua yllä ja keksiväni aiheet....ja hän on tyytynyt vastaajan rooliin.

T. Mies

Tämä. Yritystä pitää olla molempiin suuntiin, ei niin että minä olen joku helvetin viihdyttäjä.

Voin vahvistaa tämän ainakin oman kokemukseni pohjalta. Tinderissä tuli vastaan ainoastaan yksi mies, joka ehkä mahdollisesti saattoi feidata minut - kaikkien muiden kanssa edettiin rytinällä treffeille asti (paitsi jos en syystä tai toisesta halunnut tavata). Keskustelutyylini oli aktiivinen ja vastavuoroinen, ja sain paljon palautetta hyvästä huumorintajustani ja siitä, että olin jo viestejä vaihtaessa "hyvää seuraa".

Olisiko sinulla ap tällä alueella parantamisen varaa? Mieti aina kommentin lähettäessäsi, viekö se sisällöllisesti keskustelua jotenkin eteenpäin, vai onko pelkkä mitään lisäämätön kuittaus toisen kommenttiin. Pyri kirjoittamaan vain ensin mainitun kaltaisia kommentteja. Esim. mies pyytää ulos johonkin kahvilaan, sinä vastaat: "Kiva ehdotus! Sopisiko sinulle vaikka tiistai- tai torstai-ilta?" 

Vierailija
29/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite päätin kans juuri lopettaa viestittelyn miehen kanssa koska saan olla aina se kirjottelee eka. Mies kyllä vastaa heti, pitkästi js meillä on hauskaa kirjotella. Saan vaan aina olla se sitä yhtettä ottaa ensin.

Vierailija
30/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fdsdfsdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Voin vahvistaa tämän ainakin oman kokemukseni pohjalta. Tinderissä tuli vastaan ainoastaan yksi mies, joka ehkä mahdollisesti saattoi feidata minut - kaikkien muiden kanssa edettiin rytinällä treffeille asti (paitsi jos en syystä tai toisesta halunnut tavata). Keskustelutyylini oli aktiivinen ja vastavuoroinen, ja sain paljon palautetta hyvästä huumorintajustani ja siitä, että olin jo viestejä vaihtaessa "hyvää seuraa".

Olisiko sinulla ap tällä alueella parantamisen varaa? Mieti aina kommentin lähettäessäsi, viekö se sisällöllisesti keskustelua jotenkin eteenpäin, vai onko pelkkä mitään lisäämätön kuittaus toisen kommenttiin. Pyri kirjoittamaan vain ensin mainitun kaltaisia kommentteja. Esim. mies pyytää ulos johonkin kahvilaan, sinä vastaat: "Kiva ehdotus! Sopisiko sinulle vaikka tiistai- tai torstai-ilta?" 

Kuulostaa täysin omituiselta tuollainen että nainen olisi aktiivinen mua kohtaan netissä, ei tapahdu juuri koskaan. 

""Kiva ehdotus! Sopisiko sinulle vaikka tiistai- tai torstai-ilta?""

Tällaista lausetta ei kuule 99% miehistä netissä. Luulen että vain 1% miesmallit saa naisten aktiivisuutta osakseen.

Vierailija
31/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein vasta ketju siitä kun nettideitti ghostasi. Se homma jäi täydeksi mysteeriksi. Onneksi löysin nyt toisen ja järkevämmän, joka oikeasti haluaa nähdä, tutustua ja edetä ilman kiirettä. Ihana, tavallinen mies. Meinasi kyllä jo usko mennä sen edellisen vuoksi. Onneksi jatkoin.

Vierailija
32/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vetäydyn keskustelusta, jos mies alkaa kirjoitella seksiasioita . En hae seksiseuraa, joten säästää mieskin aikaansa.

Varottavia ovat myös miehet, joilla profiilikuvassa kallis auto tai prätkä. Ei fiksu nainen kiinnostu mistään tuollaisesta.

Pitääkin vaihtaa bemarista daciaan, josko alkaisi herua vielä paremmin!

Vierailija
33/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aikonaan nettideittailin. Jostain syystä minun harteille kaatui aina vastuu vetää asioita eteenpäin ja kehittää keskusteluihin aiheita, loppuu nopeesti kiinnostus jos homma on yksipuolista edistämistä.

Vierailija
34/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina kierroksessa liuta naisia. Valikoivat parhaat eli kauneimmat. Muut saa mennä.

Öhh niin niillä jännämiehillä mistä te naiset kiinnostutte.

Mä näytän nyt esimerkin teille. Tässä seuraavassa videossa möreä ääninen steroidi mörkö, joka on ex jengiläinen laittaa huomenta suomen haastattelijan pöksyt märäksi eikä tyttöä haittaa yhtään päinvastoin!

Vierailija
35/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan tapaamista yleensä ensimmäisessä viestissä. Näin en tuhlaa aikaa sellaisiin miehiin jotka eivät halua tavata henkilökohtaisesti.

Vierailija
36/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotan tapaamista yleensä ensimmäisessä viestissä. Näin en tuhlaa aikaa sellaisiin miehiin jotka eivät halua tavata henkilökohtaisesti.

En ole koskaan törmännyt tuollaiseen naiseen netissä.

Vierailija
37/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vetäydyn keskustelusta, jos mies alkaa kirjoitella seksiasioita . En hae seksiseuraa, joten säästää mieskin aikaansa.

Varottavia ovat myös miehet, joilla profiilikuvassa kallis auto tai prätkä. Ei fiksu nainen kiinnostu mistään tuollaisesta.

Vaikutat tylsältä ja jäykkämieliseltä. Ei jatkoon.

Vierailija
38/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, kun miehen kirjoittelu typistyy pitkistä lauseista muutamaan sanaan tai pelkkään hymiöön, ollaan jo loppuviivoilla.

Ihan olisi reilua kertoa, että olen tavannut naisen, jonka kanssa haluan tutustua lisää ja siksi en enää voi jatkaa kanssasi. Harvalla miehellä on munaa toimia noin.

Entäs naisten "ollaan vaan kavereita". Harvalla naisella on torttua sanoa: Oot vähän ruma ja mun tussu ei kostu sulle.

Vierailija
39/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saaneet sen verran hyvää karkkia etteivät halua tyytyä huonoon.

Vierailija
40/40 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että naiset tekevät yhtälailla katoamistemppuja ja jättävät vastaamatta. Tämän ymmärtäisi, jos olisi jotain huonoa, mutta kun asiat hyvin ja silti kadotaan. Aikuisilta kuitenkin odottaisi fiksuakin käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi