Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni rumaksi nykyään AINA

Surullinen rumilus
26.09.2017 |

Heippa! Otsikossa ongelmani siis tiivistettynä! Ehkä noin vuoden - puolen vuoden aikana olen alkanut pitämään itseäni rumana.
Ennen pidin todella ulkonäöstäni ja pidin itseäni kauniina, mutta nyt asia on toisin.
Kun katson peiliin niin alkaa vain surettamaan! Itsetuntoni on laskenut huimasti
Asiaan saattaa vaikuttaa se,että vaihdoin työpaikkaa, työt alkavat minulla aina 4-5 aamuyöstä, joten siihen aikaan en kerkeä/ei ole halua alkaa laittamaan itseään sen koommin.

Kuinka saan itsetuntoni taas hyväksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Perustetaanko Rumien Klubi?

Vierailija
2/5 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda päivätyöhön. Jos on univelkaa, silloin olo on ruma ja väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! En näe ulkonäössäni mitään hyvää. Naama roikkuu, rinnat roikkuu, hiukset ovat ohuet, löysää joka puolella...Ei ehkä pidä paikkansa, mutta näin koen. Jos joku joskus kehuu mun ulkonäköäni, niin pidän sitä vittuiluna. Ryhtikin on mennyt kumaraan, kun ajattelen, että oon niin rumilus :(

Vierailija
4/5 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata perustaa itsetuntoaan ulkonäön varaan, tai elämä on pelkkiä pettymyksiä hautaan saakka. Kauneus kun sanonnan mukaan katoavaista, mutta rumuus aina vaan lisääntyy.

Vierailija
5/5 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla varaa käydä kampaajalla? Huoltamassa kynnet tai ripset? Käydä solariumissa? Pienet jutut piristää kummasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän