Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljasta salainen huono luonteenpiirteesi!
26.09.2017 |
Kateus, mustasukkaisuus, kaksinaamaisuus, ilkeys, kevytkenkäisyys, vihaisuus.... mitä näitä nyt on. Itse huomaan liian usein sisimmässäni kadehtivani toisia ihmisiä, vaikka esitän olevani onnellinen heidän puolestaan.
Kommentit (2)
Mä en voi sietää ryhmätöitä tai tiimityöskentelyä, lisäksi olen joustamaton kusipää. Silti väläyttelen tekohymyä ja kehun ryhmäläisiä hyvin tehdystä työstä vaikka yksin olisin homman tehnyt parissa tunnissa viiden sijaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen laiska ja kunnianhimoton.