kantapääastujat
Eivät ole terveitä.
Mikä määrä vihaa täytyy olla ihmisessä jonka pitää yölläkin tömistellä niin että alakerran sikeästi nukkuvat asukkaat herää. Laita edes matto.
Ja tämän luettuaan todnäk hyppää ensi yönä entistä pahemmin, koska on lähtökohtaisesti huono, täysi-ikäinen pissis
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kanta-astuja.
Kokeile kävellä paljain jaloin metsässä. Paukutatko kantapäitä maahan samalla tavalla kuin sisällä naapureita häiriköidessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitään pölyisiä mattoja en hanki! Osta itse korvatulpat!
En ole aloittaja, mutta nukun aina korvatulpat korvissa, ja voin kertoa, että ne eivät auta tuohon kerrostalonorsujen töminään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kanta-astuja.
Kokeile kävellä paljain jaloin metsässä. Paukutatko kantapäitä maahan samalla tavalla kuin sisällä naapureita häiriköidessäsi?
Minä paukutan niin kovaa, että koko metsä kaikuu :D Lähtevätpähän sudet, karhut, hirvet ja muut elukat karkuun.
Joo ei ne tulpat kaikkeen auta, matalat äänet menee helposti kaiken läpi.
Kantapäillä oikeasti kovaa tömistelevät on vaan itsekkäitä kusipäitä ja/tai idiootteja.
Kyllähän se pitäisi tajuta, että jos kerrostalossa vetää yöllä kantapäillä spurtteja = kauhea töminä naapureilla.
Toki vika on paskassa rakentamisessa, koska rakennusmääräyksien mukaan ei edes puheen pitäisi kuulua naapuriin, ja melko useissa taloissa se kuuluu. Saati sitten askelmelu
Yläkerrassani asuu mies, joka ei ilmeisesti osaa mennä vessaan ajoissa, koska aina välillä kuuluu hysteerinen juoksutöminä ja sen jälkeen infernaalinen kusenlorotus. Joka päivä. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kanta-astuja.
Miten tämä nyt asiaan liittyy? Onko sun lattiat täynnä risuja, kiviä, hyönteisiä, mahdollisesti käärmeitä ja teräviä roskia? Toki ihminen kykenee hipsimään vaikka varpaillaan jos kokee tarpeelliseksi, asia nyt kuitenkin on niin, että ihminen ON kanta-astuja.
Meillä lapset (teinit) on kantapääastujia ja alakerrassa lapset kuuluu meinaan tänne yläkertaankin. Mutta kaikki nuo liikkuu vain ennen klo 21 joten ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kanta-astuja.
Miten tämä nyt asiaan liittyy? Onko sun lattiat täynnä risuja, kiviä, hyönteisiä, mahdollisesti käärmeitä ja teräviä roskia? Toki ihminen kykenee hipsimään vaikka varpaillaan jos kokee tarpeelliseksi, asia nyt kuitenkin on niin, että ihminen ON kanta-astuja.
Siten, että ihmisen luontainen kävelyalusta ei ole sileä lattia, jolla voi rauhassa paukuttaa kaikin voimin. Ihminen on kyllä kanta-astuja, mutta EI luonnostaan hakkaa täysillä kantapäitään maahan. Kanta-astua voi sitenkin, ettei se kuulu kuuden kerroksen läpi.
Meillä on kans joku fitnessorava joka tömistelee kuin norsu. Todellakin ärsyttävää varsinkin kun niillä ei ole mattojakaan lattialla. Mistäkö tiedän? Imuroinnin suulakkeen vedot kuuluu kans, se rahina...
Itsekästä on olla ottamatta huomioon muita asukkaita. Usein on kyse nuorista, jotka muuttavat kotoaan omakotitalosta ja asuvat ensimmäistä kertaa kerrostalossa ja asuvat itse ylimmässä kerroksessa. Nuorten kantapäät ovat terävämpiä ja energiaa riittää enemmän kantapäiden iskemiseen.
Pitäisikö hipsutella koska alakerrassa asuu joku nipottaja? Muuta pois jos ei kelpaa.
Kantapääastujat saa tyydytystä siitä kävelypaukkeestaan, saa olonsa tuntumaan mahtavammalta. Näettekö esim kehonrakentajapullistelijoita hipsuttelemassa jaloillaan? Ei, koska voimakas kävelyn jyske viestittää, että tässä menee sellanen kaappi ettei kannata alkaa pottuilemaan.
Ääniyliherkille kerrostalo ei ole paras mahdollinen paikka asua... Siksi en itse muuttaisi enää ikinä kerrostaloon.
Kannattaa miettiä, onko itsellään muitakin yliherkkyyksiä kuin äänet, ja lähteä hakemaan apua siihen ongelmaan. Ns. normaali-ihminen ei nimittäin menetä hermojaan toisen askeleiden kuulemisesta.
Joo muista hyvin sen töminän. Ja iltamyöhään tai yöllä. Tuntui että yläkerran naapuri vain käveli edestakaisin asunnossaan. Tömp tömp tömp. En muuta enää koskaan kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Ääniyliherkille kerrostalo ei ole paras mahdollinen paikka asua... Siksi en itse muuttaisi enää ikinä kerrostaloon.
Kannattaa miettiä, onko itsellään muitakin yliherkkyyksiä kuin äänet, ja lähteä hakemaan apua siihen ongelmaan. Ns. normaali-ihminen ei nimittäin menetä hermojaan toisen askeleiden kuulemisesta.
Olet varmaan asunut kantapääastujan alanaapurina?
Vierailija kirjoitti:
No mikä on normaalia? Tottua katon jytinään ja töminään joka kerta, kun yrittää nukkua vai häiriintyä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan asunut kantapääastujan alanaapurina?
Oletko joskus elänyt elämää ilman aistiyliherkkyyksiä? Totuus nimittäin on, ettei normaali ihminen menetä hermojaan normaaleihin ääniin.
Olen asunut, sekä myös öisin riehuvan juoppopariskunnan, sekä vammaisen joka paiskoo huonekaluja ympäriinsä.
Jos olisi normaalia häiriintyä askeleiden äänistä, kerrostaloissa asuisi pelkästään hermoromahduksen saaneita tai muuten tosi v ttuuntuneita ihmisiä. Se vika ei ole niissä normaaleissa (mm. askeleet, suihku, vessa) äänissä vaan kuulijan ääniyliherkkyydessä tai jossain psyykkisessä ongelmassa.
Mitään pölyisiä mattoja en hanki! Osta itse korvatulpat!