Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tervetullut edes vierailemaan miesystävän luona..

Vierailija
26.09.2017 |

Ehdotin jospa minä menisinkin hänen luokseen vaihtelun vuoksi joku aamupäivä ennen kun hän lähtee iltavuoroon. Syötäisiin vaikka lounasta yhdessä. Mies käy siis luonani silloin tällöin ja saattaa tulla jopa yllättäen, mutta minun ehdotukseeni vastaus oli että hän nukkuu tai käy salilla ja niin edelleen joten ei minun kannata tulla.. Mutta hän käy täällä sit illalla. Mitä mieltä? Minä koen tuon erittäin loukkaavaksi yli kolmen vuoden seurustelun jälkeen.. Todella kummallista.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vahtii omaa rauhaansa, sinä et ole hänen mielestään yhtä arvokas ihminen tai hän on vain typerä egoisti.

Onko miehellä avaimet sinun kotiisi?

Mitä hän sanoo tai tekee, jos pyydät kotiavaimesi takaisin?

Juuri näin! Siltä minustakin tuntuu et on itteään täynnä ja oma itsensä ja elämänsä kiinnostaa suhdettamme enempi mut kunhan tahtoo et ovi on täällä hälle avoin. Itse asiassa soitin ja sanoin että saa olla sinkkuna tai sit jonkun naisen kanssa jonka haluaa myös kotiinsakin. Eiköhän tollaiselle voi ilmoittaa ihan puhelimitse suhteen lopettamisen.

Vierailija
22/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä oli mutta aika hyvä sellainen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helsinki-alueella arvatenkin? Kuulostaa tutulta ja iän puolesta sopii... Sellainen auervaara huijasi duunikaverianikin.

Aika creepyä, jos ei kotiinsa päästä...

Vierailija
24/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimoa tai lapsia.. Asuu yksin. Olen käynyt.. Ollaan oltu yhdessä suht. Kauan, yli 3 v. . Minulle tuli itselle olo ettei ole enää vakavissaan kanssani ja elelee kotioloissaan toista elämää ja pitää minua ihan pellenä, jonka luona käydä kun huvittaa. Tosi epäkunnioittavaa. Harkitsen eroamista.

Lisään vielä, että ennemminkin luulen, että on peliä jonkun toisen naisen kanssa. Mies on kyllä siis ihan "sinkku" mitä nyt seurustelee minun kanssani... Jättäisittekö tuollaisesta? Minusta tuntuu tyhmältä.. -ap

Puhuisin hänelle suoraan asiasta, mitenkään syyttelemättä.

Yritin. Kerroin että minusta tuntuu kurjalta kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen jos en ole tervetullut edes kylään. Mies suuttui ja alkoi riidellä.

Suuttui miten, mistä? Mitä se sanoi kun kysyit? Suuttuminen kertoo että sillä on jotain salattavaa. Rehellinen ihminen ei suutu tuollaisesta.

Sanoi, että on hänen vapaapäivänsä. Että vähän kuin nyt häiritsen häntä ilmaisemalla loukkaantumiseni. :D Minua huvittaa. -ap

Lopettaisin sen häiritsemään muustakin syystä kuin vain siksi että en voi vierailla hänen luonaan.

Vierailija
25/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä oli mutta aika hyvä sellainen. :D

Voi kuule, ei oo provo. Ihan minun reaaliaikainen parisuhde elämä :D kiva kuulla et se kuulostaa uskomattomalta.. Sitä se onkin. Monesti tämän suhteen aikana olen minäkin ollut puulla päähän lyöty. Ei uskoisi et tollasta ees on. Joku vika liene, jos täytyy olla suhteessa noilla rahkeilla. -ap

Vierailija
26/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee mies vaihtoon. Ei ole normaalia minusta tuollainen. Kiitos et ootte yhtä hämmentyneitä ja samaa mieltä! :D on tosiaan vaikeaa tietää miksi joku ihminen lokeroi elämäänsä noin ja haluaa tyttöystävän joka sit on siinä jos tarvii.. Etenkin vielä 40 iässä jolloin aika pitkälti, se mitä haluaa, on tiedossa. Creepyä tosiaankin. Itse en muuta keksi kuin sen että kaksoiselämää elää ja puuhaa selkäni takani. Aika päästää irti tästä suhteesta. Olen siis salaa toivonut kihloja tai yhteen muuttoa mutta eipä tässä ihan aineksia taida moiseen olla :D olkoon sit niitten muitten naisten kans, ja käyköön salilla ja nukkukoonsa aamupäivät. Minä suljen minunkin oveni pysyvästi.

Vierailija
27/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
28/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa huumeita

Vierailija
29/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihan yllättäen sinne, jos ei päästä sisälle, jotain ihan varmasti salaa.

Vierailija
30/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tämä on enempikin suhde jossa minua pidetään hänen faninaan ja hän sit on tämmöinen kiireinen kuningas jonka vierailun saatuaan pitää olla iki onnellinen. Ei tämmöinen tasavertainen suhde ole. Ja mies haluaa kanssani olla mutta ei kuitenkaan ees kotiin halua tai edetä suhteessa. Aina tulee takaisin vinkumaan ja kertomaan että rakastaa jne. Olen alkanut vakavissani miettiä olisiko tuossa kyse jostain vakavammastakin persoonallisuuden piirteestä. Ei ole ihan normaalia. Huumeita ei kasvata eikä mitään muuta kuin korkeintaan ehkäpä paneskelee muita naisia kämpässään. No, sielläjän sit ovat ja lycka till :D ei tarvitse pokkana ilmestyä minunkaan kotiini. Nää jotkut ihmiset ei selvästi sovellu parisuhteeseen mut vaativat siinä olla. Mikä lie takana? Haluaa vaihtoehtoja, turvaa, peliä..? Minä taidan tutustua johonkin sellaiseen mieheen kenen luo olen tervetullut :) luuleevat vielä olevansa jumalan lahjoja naisille tollaiset itsekkään ja pikkumaiset ukot :D no on ainakin muistettava päätös kolmelle vuodella ja huomaa ainakin että kihloista ym saa tosiaan vain haaveilla ellei sit vaihda miestä jonka kans ehkä kolmen vuoden päästä voi tehdä muutakin kuin tämmöistä.. Kuka saa kyläillä ja kenen luona?

Vierailija
31/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei näe mitään väärää käytöksessään.

Vierailija
32/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee työkseen? Miksi olet ollut kolme vuotta hänen kanssaan, jos suhde ei etene mihinkään? Siis mitä sellaisessa miehessä voi olla niin erityistä, että tuhlaat omia parhaita vuosiasi tyhäjän odotteluun... Vähän enemmän itsekunnioitusta, nainen!

Vierailija
33/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihan yllättäen sinne, jos ei päästä sisälle, jotain ihan varmasti salaa.

Ei ole aikaa noihin leikkeihin. Kyllähän sen huomaa jo tästäkin et salailtavaa on eikä halua minua tämän lähemmäksi. Sitten liene tämän miehen turha kuvitella parisuhdetta kanssani :)

Vierailija
34/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tekee työkseen? Miksi olet ollut kolme vuotta hänen kanssaan, jos suhde ei etene mihinkään? Siis mitä sellaisessa miehessä voi olla niin erityistä, että tuhlaat omia parhaita vuosiasi tyhäjän odotteluun... Vähän enemmän itsekunnioitusta, nainen!

Miehellä perushyvä työ, korkeakoulusta. Rakkaudesta, mitä ilmeisemmin. Mikään kiire edetä ei ole minullakaan ollut. Mutta kyläileminen lienee jokaisessa ihmissuhteessa ihan normaalia, mutta koska se ei tässä ole niin tosiaan on itsekunnioitukseni hieman tätä korkeampi. Ei voi kun ihmetellä, kuinka vähän tämä mies minua arvostaa. Pysyköön kotonaan ;)

Vierailija
35/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silla on vaimo, unohda.

Vierailija
36/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea päätös, et tarvitse vastuutonta mieslasta... Kyllä ainakin mun käsittääkseni normaaliin KOLME vuotta kestäneeseen parisuhteeseen kuuluu puolin ja toisin kyläily, etenkin jos puitteet muuten on kunnossa (siis ei mitään kämppisvirityksiä, asumuseroa tms.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi