Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tervetullut edes vierailemaan miesystävän luona..

Vierailija
26.09.2017 |

Ehdotin jospa minä menisinkin hänen luokseen vaihtelun vuoksi joku aamupäivä ennen kun hän lähtee iltavuoroon. Syötäisiin vaikka lounasta yhdessä. Mies käy siis luonani silloin tällöin ja saattaa tulla jopa yllättäen, mutta minun ehdotukseeni vastaus oli että hän nukkuu tai käy salilla ja niin edelleen joten ei minun kannata tulla.. Mutta hän käy täällä sit illalla. Mitä mieltä? Minä koen tuon erittäin loukkaavaksi yli kolmen vuoden seurustelun jälkeen.. Todella kummallista.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kuitenkin ennen käynyt siellä?

Vierailija
2/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet salasuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä kotona on vaimo ja lapset, niin ethän sinä voi sinne noin vain ängetä.

4/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais sen miehen (avo)vaimo ihmetellä, jos pelmahtaisit sinne kylään.

Vierailija
5/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimoa tai lapsia.. Asuu yksin. Olen käynyt.. Ollaan oltu yhdessä suht. Kauan, yli 3 v. . Minulle tuli itselle olo ettei ole enää vakavissaan kanssani ja elelee kotioloissaan toista elämää ja pitää minua ihan pellenä, jonka luona käydä kun huvittaa. Tosi epäkunnioittavaa. Harkitsen eroamista.

Vierailija
6/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimoa tai lapsia.. Asuu yksin. Olen käynyt.. Ollaan oltu yhdessä suht. Kauan, yli 3 v. . Minulle tuli itselle olo ettei ole enää vakavissaan kanssani ja elelee kotioloissaan toista elämää ja pitää minua ihan pellenä, jonka luona käydä kun huvittaa. Tosi epäkunnioittavaa. Harkitsen eroamista.

Lisään vielä, että ennemminkin luulen, että on peliä jonkun toisen naisen kanssa. Mies on kyllä siis ihan "sinkku" mitä nyt seurustelee minun kanssani... Jättäisittekö tuollaisesta? Minusta tuntuu tyhmältä.. -ap

Vierailija
7/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ennemminkin luulen, että on peliä jonkun toisen naisen kanssa. Mies on kyllä siis ihan "sinkku" mitä nyt seurustelee minun kanssani... Jättäisittekö tuollaisesta? Minusta tuntuu tyhmältä.. -ap

Puhuisin hänelle suoraan asiasta, mitenkään syyttelemättä.

Vierailija
8/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan viisainta vain sanaa sanomatta kadota tuollaisen miehen elämästä? Lopettaa yhteydenpito, mitään selittelemättä. Tuskin hän seurusteluun vakavissaan suhtautuu..

Vierailija
9/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jättääkin, tai siis lopettaa suhteen.

Jos jostain syystä suhde ei molempia miellytä tai tunnu mielekkäältä niin ei muuta kuin uutta suuntaa kohti.

Ihan saat itse päättää, miten tuossa edetään, mutta eihän kukaan väkisin muutu.

Vierailija
10/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin. Kerroin että minusta tuntuu kurjalta kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen jos en ole tervetullut edes kylään. Mies suuttui ja alkoi riidellä.

Vierailija
11/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla myös tavarahamsteri joka häpeää kotiaan. Tai asuu vanhemmillaan. Tai sit sellanen sarjamurhaaja, joka uhrilampaissa teki naisista itselleen pukua, mutta ei halua sulle vielä harrastustaan esitellä. Emme voi tietää, mut ei toi varmaan teillä pidemmän päälle toimi, jos ei sua kotiinsa halua tuoda edes KOLMEN VUODEN jälkeen.

Vierailija
12/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, että minun kotiini on pokkaa tulla, vaikka en ole tervetullut hänen. Olen eroa monesti ehdottanut kun hän selvästi suhteen ohella tuntuu viihtyvän myös sinkkuna. Silloinkin pamahtaa kotiini vakuuttelemaan että olen hänen elämänsä rakkaus. Varmasti pettää minua eikä halua kotiinsa siksi. Mikä muu tuossa muka voisi olla takana?

Vierailija
13/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla myös tavarahamsteri joka häpeää kotiaan. Tai asuu vanhemmillaan. Tai sit sellanen sarjamurhaaja, joka uhrilampaissa teki naisista itselleen pukua, mutta ei halua sulle vielä harrastustaan esitellä. Emme voi tietää, mut ei toi varmaan teillä pidemmän päälle toimi, jos ei sua kotiinsa halua tuoda edes KOLMEN VUODEN jälkeen.

Olen miehen luona siis kyllä käynyt. Ihan jo ensi treffit siellä vietettiin.. Alussa olin tervetullut kyllä mut nykyään en enää ollenkaan. Miksi moinen? Pettäisikö? Viettää siellä aikaa muiden kanssa..

Vierailija
14/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin. Kerroin että minusta tuntuu kurjalta kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen jos en ole tervetullut edes kylään. Mies suuttui ja alkoi riidellä.

Suuttui miten, mistä? Mitä se sanoi kun kysyit? Suuttuminen kertoo että sillä on jotain salattavaa. Rehellinen ihminen ei suutu tuollaisesta.

Vierailija
15/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vahtii omaa rauhaansa, sinä et ole hänen mielestään yhtä arvokas ihminen tai hän on vain typerä egoisti.

Onko miehellä avaimet sinun kotiisi?

Mitä hän sanoo tai tekee, jos pyydät kotiavaimesi takaisin?

Vierailija
16/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
17/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kattonut kolme vuotta tollasta ukkoa? Ihan saat syyttää itseäsi. Olet varanainen.

Vierailija
18/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttui miten, mistä? Mitä se sanoi kun kysyit? Suuttuminen kertoo että sillä on jotain salattavaa. Rehellinen ihminen ei suutu tuollaisesta.

Sanoi, että on hänen vapaapäivänsä. Että vähän kuin nyt häiritsen häntä ilmaisemalla loukkaantumiseni. :D Minua huvittaa. -ap

Vierailija
19/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Aikuisia ollaan, 40 ja 30 :)

Vierailija
20/36 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkinut toisen naisen teidän seurustelun aikana, joka on nyt muuttanut hänen luokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän