Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvät ja kivat (onko sellaisia edes?) kuravaatteet esikouluikäiselle!

Vierailija
26.09.2017 |

Uusien hankinta edessä, eikä lapsi oikein tykkäisi ollenkaan, mutta minkäs teet, esikoulussa niitä pitää käyttää. Olen katsellut netistä Didriksonia. Niillä on värikkäitä ja hauskannäköisiäkin. Onko näistä kokemusta? Jotain muita hyviä? Rukka on niin tylsä. Housuissa olisi kyllä hyvä olla henkselit ja ilman vuoria. Samoin rukkaset. Takkia ei niin usein tarvitakaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yhdessä lapsesi kanssa kauppaa ja anna valkata mieluisimmat.

Vierailija
2/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tokaluokkalaisella pojalla joka harrastaa partiota Didriksonin housut ja takki. Takkia käyttää enemmän, jos sataa niin menee se päällä kouluun. Housut on lähinnä juuri partiota taikka purjehtimista varten. Mutta olen itsekin ollut tyytyväinen näihin, mielestäni niissä on hyvä hinta-laatusuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tokaluokkalaisella pojalla joka harrastaa partiota Didriksonin housut ja takki. Takkia käyttää enemmän, jos sataa niin menee se päällä kouluun. Housut on lähinnä juuri partiota taikka purjehtimista varten. Mutta olen itsekin ollut tyytyväinen näihin, mielestäni niissä on hyvä hinta-laatusuhde.

Kiva kuulla! Muistatko mikä malli teillä on ollut? Itse olen tätä miettinyt. Ei näytä niin "kurapuvulta", vaikka materiaali kuitenkin on kai sitä ihan kuravaatekangasta. Onko se ihan joustavaa kuitenkin?

https://www.didriksons.com/fi-fi/products/waterman-kids-set_172500495303

Onko teillä ollut rukkasia? Minusta nekin näytäisi olevan Didriksonilla kivemmat isommalle kuin esim. Rukan.

https://www.didriksons.com/fi-fi/products/glove-kids_172500502305

Vierailija
4/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tilaa verkkokaupasta?

Vierailija
5/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tilaa verkkokaupasta?

Anna lapsen valkata verkkokaupasta!

Vierailija
6/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla! Muistatko mikä malli teillä on ollut? Itse olen tätä miettinyt. Ei näytä niin "kurapuvulta", vaikka materiaali kuitenkin on kai sitä ihan kuravaatekangasta. Onko se ihan joustavaa kuitenkin?

https://www.didriksons.com/fi-fi/products/waterman-kids-set_172500495303

Onko teillä ollut rukkasia? Minusta nekin näytäisi olevan Didriksonilla kivemmat isommalle kuin esim. Rukan.

https://www.didriksons.com/fi-fi/products/glove-kids_172500502305

Olen puvun jo vuosi sitten ostanut, mutta kuvan perusteella näyttäisi olevan sama. Ja materiaali on ihan perus kuravaatetta, mutta jotenkin olisi hiukan joustavampi kuin perus rukka. Meillä ei pojalla ole rukkasia, mutta tuolla tarhaikäisellä on Didriksonin rukkaset ja hän on ihan tykännyt niitä käyttää. Meillä on ylipäätään ollut tosi paljon Didriksonilta, mm talvivaatteita. Ovat olleet tosi kestäviä käytössä ja istuneet ainakin omien lasten päälle hyvin.

Vierailija
7/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puvun jo vuosi sitten ostanut, mutta kuvan perusteella näyttäisi olevan sama. Ja materiaali on ihan perus kuravaatetta, mutta jotenkin olisi hiukan joustavampi kuin perus rukka. Meillä ei pojalla ole rukkasia, mutta tuolla tarhaikäisellä on Didriksonin rukkaset ja hän on ihan tykännyt niitä käyttää. Meillä on ylipäätään ollut tosi paljon Didriksonilta, mm talvivaatteita. Ovat olleet tosi kestäviä käytössä ja istuneet ainakin omien lasten päälle hyvin.

Kiva! Taidetaan tilata sitten ne. Osaatko sanoa, miten koot menee, vastaako hyvin oikeaa koko? Henkselien avulla tosin voi jonkin verran housujen pituutta säätää.

Vierailija
8/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko poikas tosiaan käyttämään tuollaisia henkselihousuja? Kerro salaiasuutesi, miten se onnistuu. Meillä nuoremmankin kanssa ongelmia asian suhteen.

Vierailija
9/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva! Taidetaan tilata sitten ne. Osaatko sanoa, miten koot menee, vastaako hyvin oikeaa koko? Henkselien avulla tosin voi jonkin verran housujen pituutta säätää.

Mun mielestä Didriksonit on kaikki olleet suht reiluja pituuden puolesta. Ihan vinkkinä heillä on sellaisia talvivaatteita (löytyy myös kaksiosaisena), jossa lahkeet ja hihat on ommeltu sellain lyhyemmäksi että kun lapsi kasvaa voi ne ratkoa pidemmäksi. Ja näin sama puku on mennyt kaksi vaatekokoa. Ainakin näin isommilla lapsilla kun ei kokoa ajan remua pitkin maata ei se kangas edes ehdi mennä rikki. Ja saman puvun pystyy käyttämään pidempään (ja säästämään rahaa)

Vierailija
10/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuuko poikas tosiaan käyttämään tuollaisia henkselihousuja? Kerro salaiasuutesi, miten se onnistuu. Meillä nuoremmankin kanssa ongelmia asian suhteen.

Kuten edellä sanottu, housuja ei ole tarvinnut koulussa. Ja partiossa taitaa osalla olla myös henkselihousut. Täytyy sanoa, että itse kun olin nuori ja partiossa, minulla oli vain kuminauhahousut. Mutta kyllähän sitä jo ala-asteikäisenä kun oli koko päivän siellä vesisateisessa metsässä huomasi, että ne jolla oli henkselihousut ei noussut sitä "paljasta" pintaa takin ja housujen väliin. Vähän sama kai hänellä että oltiin sittä siellä purjeveneessä taikka metsässä niin on itse huomannut kuinka kätevät nuo henkselihousut on kun suojaa paremmin selän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän