Tutkimus: psykopaatit kuuntelevat räppiä
Ei todellakaan ollut yllätys.
https://www.theguardian.com/science/2017/sep/26/playlist-of-the-lambs-p…
Kommentit (21)
Niin, jutun otsikko kuului kokonaisuudessaan: "Pyskopaatit kuuntelevat mieluummin räppiä kuin klassista musiikkia".
Räppiäkin on monenlaista. Toivottavasti psykopaatit kuuntelevat sellaista räppiä, jossa on hyvä sanoma, ja ottavat sanomasta vaarin.
I put gun in your head and make you suck my di ck bi tch jouuuuu..
Minun lapseni ovat kiinnostuneet klassisesta. Ovat myös tavallista älykkäämpiä, joita ei missään lätkäharkoissa tulla näkemään.
"Pulled my zipper down, whipped out my dick and made her suck it
I'm rammin my dick inside of her mouth and tryin to make her choke
Then I grabbed the back of her head and shot come down her throat
I beat her and I dissed the bitch for tryin to steal my cash"
Kool G. Rapin biisi "Hey Mister Mister"
Kliffaa hei!
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni ovat kiinnostuneet klassisesta. Ovat myös tavallista älykkäämpiä, joita ei missään lätkäharkoissa tulla näkemään.
Luuletko, että sun hintelät pojat ees pärjäis siellä? Isot pojat jauhas sun lapsien luut laitoja vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että sun hintelät pojat ees pärjäis siellä? Isot pojat jauhas sun lapsien luut laitoja vasten.
Hyvä lisää kovia taklauksia jääkiekkoon, verta pakkiin ja päätä jäähän niin saadaan lisää selänteitä tähän maahan!
No ei räppiä kukaan normaalilla tunnekapasiteetilla varustettu pystykään kuuntelemaan.
Psykopaatit kuuntelevat räppiä, ei, että räppiä kuuntelevat ovat psykopaatteja. Yhtä hyvivin voi sanoa, että psykopaatit kuuntelevat oopeeraa, poppia, rockia, jazzia jne.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin pidän klassisesta musiikista ja mieluummin joo katselisin vaikka nyrkkeilyä kuin lätkää.
Olikohan tutkimus tehty jossain Amerikan vankiloissa? Tulos vaikuttaa vähän siltä.
Lääkärini on psykopaatti. Mutta en usko, että kuuntelee rappia, vaan ehkä jotain humppaa.
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus.
t. Hannibal
Tutkimuksen tulos ei tullut yllätyksenä.
3 poikaani taitavat sitten olla psykopaatteja, myös lähes koko sukupolvi.