Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä joka antaa tahallaan paidan kokolapun näkyä ja on vahvistanut tussilla koon XS
Olen eräällä kurssilla ja yksi kolmekymppinen nainen tekee näin. Hakeutuu kaikkialla eturiviin istumaan ja siirtää hiukset pois tieltä että se kokolappu näkyy takana istuville. Minusta tuo on jotenkin koomista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se paljon helpompaa töhertää XXL XXS-lapuksi kuin laskea painoaan. Vaikeampaa olisi muuttaa esimerkiksi M lappu joksikin muuksi koska M on aika vaikea kirjain kirjoittaa.
Miksi tämä tuli minullekin mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vaan mieleen, kun viime viikonloppuna teatterissa näin teatterissa n. nelikymppisellä naisella tunikan, jossa takana roikkui vaateliikkeen lappu hintoineen. Epäilen tahallaan esitelleen.
Minä epäilen, et vahingossa. Varsinkin, jos kallis, niin tod.näk. aikoo palauttaa kauppaan illan jälkeen.
Tai sitten ei kotona ollut viela paattanyt pitaako vaatteen ja sitten kun paatti pitaa unohti koko lapun.Lappuahan ei voi poistaa ennen kuin on paattanyt pitaa vaatteen.Jos poistaa ei voi palauttaa.Ap voi seurata laittaako nainen hiuksensa sivuun muidenkin vaatteidensa kanssa ja nakyyko niissakin kokolappu :)
Ap, aika hyvin sun okuläärit sieltä kaukaa bongaa, että ihan on tussilla vahvistanut sen koon...
Joissain vaatteissa se koko näkyy hyvin. Toisissa taas ei. Ehkä sillä on sattunut vaan kokomerkintä näkymään hyvin.
Mä näen pikemminkin, että AP:LLA tässä on jonkin sortin painoa koskevaa neuroosi.
Onhan se paljon helpompaa töhertää XXL XXS-lapuksi kuin laskea painoaan. Vaikeampaa olisi muuttaa esimerkiksi M lappu joksikin muuksi koska M on aika vaikea kirjain kirjoittaa.