Päätä puristaa/kiristää heti aamusta
Ja nukuin viimr yönä 00-05, 05-06.30, ja 06.30-07.50, 07.55-08.50 pätkissä.. väsyttää. Kiristää pää ja huono olo.
Kommentit (6)
Mulla myös. Mä olin viime yönä monta tuntia hereillä kun erehdyin syömään eilen ruisleipää ja yöllä alkoi sitten kauhea pakotus ja kipu vatsassa. Piti kokoajan vaihtaa asentoa mutta sekään ei auttanut, tuntui kipu vaan kovenevan.
Aamuyöstä hieman helpotti niin sain pari tuntia nukuttua. Mullakin päätä särkee ja on kylmä. Pitää kohta ottaa pienet nokoset, jos olo helpottuisi sillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös. Mä olin viime yönä monta tuntia hereillä kun erehdyin syömään eilen ruisleipää ja yöllä alkoi sitten kauhea pakotus ja kipu vatsassa. Piti kokoajan vaihtaa asentoa mutta sekään ei auttanut, tuntui kipu vaan kovenevan.
Aamuyöstä hieman helpotti niin sain pari tuntia nukuttua. Mullakin päätä särkee ja on kylmä. Pitää kohta ottaa pienet nokoset, jos olo helpottuisi sillä.
Mä en oo saanu edes levättyä kun kylpyhuoneen takuukorjausten takia remppamiehiä ravannu vähän väliö kämpässä :( josko huomenna ei sois aamulla ovikello vaan saisi nukuttua.. -ap
Kannattaa nukkua koko yö eikä noin monessa pätkässä. Ihmekös jos väsyttää.
Seksi auttaa myös päänsärkyihin. :)
Ja paleltaa :S -ap