Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka kokee että ei pärjää työssään?

Vierailija
26.09.2017 |

Kaipaan vertaistukea. Mitä aiotte tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirkkoSisko kirjoitti:

Hei, kerrot hyvin lyhyesti tilanteestasi, joten en voi sitä oikein kommentoida. 

Mutta ihan yleisellä tasolla: Jos työssä on ongelmia, esimerkiksi mainitsemasi kokemus, ettei pärjää työssään, kannattaa asia ilman muuta ottaa puheeksi työterveyshuollossa, esimiehen kanssa tai vaikkapa työsuojeluvaltuutetun kanssa, asian näkökulmasta riippuen.

On kaikkien etu, niin sinun itsesi kuin työpaikankin, että työviihtyvyys on korkea ja työntekijä voi kokea tyydytystä ja onnistumista tekemästään työstä. Jatkuva pärjäämättömyyden tunne nitistää elämänlaatua.

Työterveys voi esim. järjestää kolmikantapalaverin, jossa työnkuvaa tarkastellaan ja pohditaan, mitä tukea tai millaisia järjestelyjä/muuutosta tarvitaan, että tilanne muuttuisi paremmaksi kannaltasi.

Älä kanna taakkaa vain sisälläsi, se lisää epäonnistumisen kokemuksia ja turhaa kipua. Ota asia esille ja pyri löytämään hyviä ratkaisuja pulmiin.

Mä sivusta kommentoin tähä että mulla keikkaluontoista työtä eli siihen auttaa vaan yleensä maiseman vaihto parhaiten. Keikat voi olla siis parista viikosta vuoteen. XD pidemmällä ajalla toki ottaisin härkää sarvista.

Nyt mulla on tällä viikolla ollu harvinaisen surkea mieli työssä. Onnistumista ei oikein tuu 😿. Ja sit tuntuu et siitä lytätään. Ja se vie huonoon kierteeseen, alisuorittamiseen ja muiden pulaan jättämiseen tiukassa paikassa kun ei huvita yhtään ylityöt. Sori vaaaaaaaannn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla