Olisitteko imarreltuja, jos joku miestuttavanne kertoisi vetävänsä usein käteen teitä ajatellen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Se ettei tässä ketjussa ole hooteltu johtuu siitä ettei vielä ole ehditty. Tuossa taas yksi ksksinaismoralisti silmät kirkkaina väittämässä ettei sitä tapahdu esim täällä. Jos juuri tässä ketjussa kukaan liian kilteistä ja kunnollisista ei ole ehtinyt suuttua.
Mee röihin.
Minulta jotkut idiootit kysyneet "lupaa" runkata kuvilleni. Ja tietenkin myös jotkut suoraan sanoneet tehneensä niin. Pitäiskö tämä ottaa jotenkin kohteliaisuutena? Jos tyyppi on tarpeeksi epätoivoinen vetäisi varmasti käteen tarpeeksi kaarevasta puun palasestakin.
Please, jättäkää kertomatta "uhrille" näitä asioita.
Miksi se minulle sen kertoisi? Loukkaantuisin koska nyt ilman vastausta miksi oletan että syynä on sama kuin vaikka puristelu tai muu oman seksuaalisuuden tyrkyttäminen toiselle vaikka en sitä halua kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei tässä ketjussa ole hooteltu johtuu siitä ettei vielä ole ehditty. Tuossa taas yksi ksksinaismoralisti silmät kirkkaina väittämässä ettei sitä tapahdu esim täällä. Jos juuri tässä ketjussa kukaan liian kilteistä ja kunnollisista ei ole ehtinyt suuttua.
Mee röihin.
Eli myönnät.
Kun olin juuri täyttänyt 18 vuotta eräs nelikymppinen perhetuttu kertoi ajattelevansa minua. Nuorena tyttönä tunsin oloni likaiseksi ja jotenkin häväistyksi, silloin sitä ahdistelua tuli ihan muualtakin tarpeeksi että vielä aikuinen johon luotin alkaa tuohon. Olin sitten sillekin vain joku esine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pätee sama kuin kaikessa muussakin naisten toiminnassa: jos kyseinen mies on "ihq", hottis", tms. niin ihan kaikki hänen tekonsa hyväksytään ihanana huomionosoituksena. Jos mies taas on rumilus, pätkis, köyhis tai joku muu ällötys (siis tavan tallaaja), niin tuommoisesta tehdään ahdisteluilmoitus.
Todella vastenmielistä kaksinaismoralismia, tyypillistä akoille.
Mies = kaksinaismoralismin ja teeskentelyn mestari.
Aina nimittelemässä puolta ihmiskuntaa sillä h-alkuisella sanalla, kun tekee mieli paheksua asioista, jotka miehille ovat luonnollisia.
Ja nämäkin kommentit on miehiltä jotka taas luulevat tietävänsä mitä naiset ajattelevat. Eli ei mitään akkujen kaksinaismoralismia vaan ihan sitä miesten omaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin juuri täyttänyt 18 vuotta eräs nelikymppinen perhetuttu kertoi ajattelevansa minua. Nuorena tyttönä tunsin oloni likaiseksi ja jotenkin häväistyksi, silloin sitä ahdistelua tuli ihan muualtakin tarpeeksi että vielä aikuinen johon luotin alkaa tuohon. Olin sitten sillekin vain joku esine.
Hyi hitto miten ällöttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarina.
Voin jatkaa vielä jos halusta kuulla lisää. Minulle on jo nuorena kasvanut aikuisen naisen muodot, seksuaalista häirintää tuli jo ennen kuin itse olin seksuaalisesti aktiivinen. Sellainen muokkaa kasvavaa ja vielä herkkää ihmistä, aloin piilotella itseäni ja seksuaalisuutta, en halunnut edes kuulla siitä ja silti tuntemattomat miehet pakottivat minut siihen. Sinulle se voi olla yksi lause, tälle miehelle se saattoi olla kehu mutta minulle se oli jotain aivan muuta, minulle se oli sama kuin ihminen jonka piti olla turvallinen olisi tullut lyömään minua.
Juuri tuosta tapauksesta on nyt kymmenen vuotta ja minulle on käynyt paljon pahempaakin. Yksittäisenä tapauksena tämä tai mikään muu tuskin olisi minuun vaikuttanut tai vaikuttaisi vieläkin mutta kun se oli jatkuvaa ja alkoi aivan liian nuorena.
Jos lähden yökerhoon en katso päin tai puhu miehille, en vastaa edes tervehdykseen koska en halua yhtään tutematonta miestä lähelle.
Ensi kerralla kun tekee mieli valittaa töykeistä naisista baarissa tai ottaa kiinni kivasta pepusta mieti ihan pieni hetki mitä se ihminen on mahdollisesti joutunut kokemaan ja kuinka moni muu on sen sille naiselle jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarina.
Voin jatkaa vielä jos halusta kuulla lisää. Minulle on jo nuorena kasvanut aikuisen naisen muodot, seksuaalista häirintää tuli jo ennen kuin itse olin seksuaalisesti aktiivinen. Sellainen muokkaa kasvavaa ja vielä herkkää ihmistä, aloin piilotella itseäni ja seksuaalisuutta, en halunnut edes kuulla siitä ja silti tuntemattomat miehet pakottivat minut siihen. Sinulle se voi olla yksi lause, tälle miehelle se saattoi olla kehu mutta minulle se oli jotain aivan muuta, minulle se oli sama kuin ihminen jonka piti olla turvallinen olisi tullut lyömään minua.
Juuri tuosta tapauksesta on nyt kymmenen vuotta ja minulle on käynyt paljon pahempaakin. Yksittäisenä tapauksena tämä tai mikään muu tuskin olisi minuun vaikuttanut tai vaikuttaisi vieläkin mutta kun se oli jatkuvaa ja alkoi aivan liian nuorena.
Jos lähden yökerhoon en katso päin tai puhu miehille, en vastaa edes tervehdykseen koska en halua yhtään tutematonta miestä lähelle.
Ensi kerralla kun tekee mieli valittaa töykeistä naisista baarissa tai ottaa kiinni kivasta pepusta mieti ihan pieni hetki mitä se ihminen on mahdollisesti joutunut kokemaan ja kuinka moni muu on sen sille naiselle jo tehnyt.
Ja ei, en seppittele omasta päästä vaan ihan tavallinen tarina monen muunkin naisen elämästä.
Kaikki naiset oletettavasti tietävät, että miehet tekevät noin kaiken aikaa, mutta tuskin sitä kukaan halua kuulla.
Kyllähän naisetkin runkatessaan saattavat ajatella miespuolisia tuttaviaan, mutta enpä usko, että kukaan tunnustaisi sitä. Ainakaan asianomaiselle itselleen. Myönnän. Minä ainakin harrastan sitä, vaikka ei sitä päälle päin minusta uskoisi! Kerran yksi miespuolinen tuttava myönsi tuhannen päissään ajattelevansa minua runkatessaan. Olin imarreltu. Eipä se minua vahingoita.
Kun on tarpeeksi monta vuotta elänyt, kiertänyt ja nähnyt muutakin mustaa, kun kärpäsen paskaa. Että on syytä miettiä, ennenkun naisille menee mitään laukomaan/tunnustamaan. Se mikä on miehelle OK ja normia, on naiselle kauhea asia. Tai vähintään epäilyttävää ja inhottavaa. Poikkeuksia on, mutta kyllä kokenut ne naiset tunnistaa. "Rivo Ritva", Raisu Raija tyyliin. Siinäkin on toki poikkeuksiakin. Joku josta ei moni usko, voikin olla mitä hurjin munahaukka. Kun kuorestaan pääsee...
Kaikkihan tätä tekevät, mutta vain idiootti tunnustaa.
Itse olen ajatellut paheellisesti peiton alla ainakin kavereita, kavereiden tyttöystäviä, kavereiden äitejä, opettajia, lähikaupan kassoja, naapureita, hammaslääkäreitä, työkavereita ja monia muita.