Oma mies torjuu - mitä ihmettä enää teen
Oma mies torjuu niin tunteiden tasolla ja fyysinen kanssakäyminenkin (halaukset, hellyys) oli pakkopullaa kunnes loppui kokonaan. Seksiä hyvin harvoin ja lyhyesti. Mitä tässä enää voi nainen tehdä. Kaipaan rakkautta ja läheisyyttä. En haluaisi erota mut suoraan sanottuna en tiedä mitä tehdä. Olen yrittänyt puhua, ei halua. Olen jättänyt rauhaan, ei vaikutusta. Kai odottelen hamaan tulevaisuuteen..
Muita?
Kommentit (6)
Meillä myös vähän sama ongelma.. Mies ei oikein välitä enää fyysisestä läheisyydestä. Enkä tunnu oikein saavan kontaktia henkisellä tasollakaan. Puhutaan pääasiassa vaan arkisista jutuista.. Olen pistänyt vähän sen piikkiin, että meillä on pieni lapsi. Kaipaisin kyllä enemmän läheisyyttä, mutten myöskään oikein tiedä miten edetä. Inhottaa tulla torjutuksi..
Teillä on kipinä sammunu niin miestä ei kiinnosta enää.
En ole ylipainoinen.
Tajuan että tähän tarvitaan kaksi. Olen yrittänyt ja ollut yrittämättä. Enää olen lähinnä surullinen ja pelkään että katkeroidun.
Lapset on, ei haluaisi luovuttaa. Lasten syntyminen sai tilanteen menemään huonoon suuntaan, ja se vain pahenee.
Sama täällä. Loppui seksi, loppui halaukset, suukot, loppui kaikki yhdessäolo, kun mies ei halunnut. Mies muutti olohuoneeseen sohvalle nukkumaan. Ei selitystä. Kävi sitten niin että ihastuin toiseen. Halusin eron, muutin pois. Rakkaus loppui. Ensin miehen taholta ja sitten minulta. Kaksi vuotta meni ilman seksiä, ilman läheisyyttä miehen taholta. Minun lähestymiset torjuttiin pukkaamalla pois.
Sanot sille, että joko kertoo mikä vaivaa tai lähdet menemään. Ei toiselta voi vaatia yksiavioisuutta samaan aikaan kun laiminlyö niitä tarpeita.