Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö sinulta ammattiylpeys?

kaikunainen
25.09.2017 |

Pystytkö ylpeydellä kertomaan mitä teet työksesi? Koetko tekeväsi tärkeää työtä? Mitä teet työksesi? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voin huoletta sanoa, että toimin keittäjänä palvelutalossa.

M 35

Vierailija
2/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tuotan ruokaa, tulevaisuudessa tosin - nyt opiskelen :) puhdasta ja myrkytöntä Steinerin oppien mukaan. Voin ylpeänä sanoa, että meidän lehmät syö mitä märehtijöiden kuuluu eikä sarvia polteta pois! Vihannekset kasvaa myrkyittä kuukalenterin mukaan ja ympäristöä kunnioittaen.

Olin ylpeä myös, kun siivosin työkseni. Asiakkaiden aito kiitollisuus piristi aina ja koin itseni tarpeelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuotan ihmisille, lähinnä miehille nautintoa ja nautin itsekin työstäni, hyvällä palkalla. Joskus asiakkaiden joukkoon sattuu ikäviäkin tapauksia, mutta näin olen kuullut tapahtuvan monella muullakin alalla.

Vierailija
4/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. En koe. Enkä varsinkaan kehtaa kertoa mitä se on, liukuhihnan äärellä tehtaassa, ei haasteita, ei motivaatiota.

Vierailija
5/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kosmetologi.

Vierailija
6/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sh. Pidän jopa työstäni. Vaihtelevaa, kiireistä, stressaavaa, huono palkka ja ankeat työajat, mutta silti.

Vierailija
7/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kehtaan ääneen sanoa olevani siivooja:) Tykkään työstäni, on helppoa ja päivät menee todella nopeasti. Bonuksena laihtuu mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä