Miksi hotellihuoneissa on aina raamattu?
Kommentit (18)
En ole ikinä nähnyt. Muutamassa 5 tähden hotellissa yöpynyt. Tosin siihen rahaan ansaitsenkin jeesus-vapaan huoneen.
Siitä samasta syystä kuin hotellien vessoissa on kortsuautomaatti.
No en kyllä ole enää moneen vuoteen nähnyt. En edes ulkomailla.
Näin juuri viime viikolla Savonlinnan sokoshotellissa ja ihmettelin samaa. Että jos ei omaa kirjaa sattunut mukaan niin otapa tää uusi testamentti? No onhan se tavallaan bestseller
Onhan raamattu niin suosittu/kuuluisa kirja. Uskon syyn olevan siinä.
Nykyään valitettavasti jotkut hotellit ovat poistaneet niitä Raamattuja huoneista. Itse tykkäisin lukea.
Las Vegasissa tapoin raamatulla torakoita kun kasvoille tulivat yöllä. Hyi p.......e. 10 nuijin hengiltä ekana yönä.
Koska Jumala on tarkoittanut evankeliumin julistettavaksi kaikkialle maailmaan ennen Jeesuksen toista tulemista. Ja nyt evankeliumi leviää myös internetin kautta nopeammin kyin koskaan ennen.
Kas, sieltäkö sitä sais ilmaisen raamatun. Täytyypä muistaa ensi kerralla :)
Aku Ankka olisi paljon parempi julistaa ja se on kansainvälinen. Itse en ymmärrä mitään muuta käyttöä hotellihuoneelle kuin nukkuminen ja nussiminen jne. Kyllä hotellit tulee pitää huoneensa "raamattuvapaana". Otan sen raamatun kaupungille mukaan ja heitän sen raamatun siellä sitten johonkin roskiin, jos siellä on sellainen tai vien sen respaan ja pyydän hotellilta tuntuvat korvaukset tai vähintään huoneesta alennusta koska se ei ollut sellainen kuin siitä kerrottiin (ei mainittu raamattua). Ei teidän uskovien tarvitse ihmisten lomia pilata vaikka oman elämänne ja päänne olette jo uskonnollanne pilanneetkin.
Siksi, että lähetystyötä tekevät seurat lahjoittaa niitä. Ajattelevat, että yksin aikaa hotellihuoneessa viettävät ovat herkkiä vaikutteille ja helppoja uhreja käännytettäväksi.
Ei sillä, että tuo rajoittuisi kristinuskoon. Olen Pohjois-Thaimaassa bongannut hotellihuoneesta Tripitakan englanninkielisen painoksen. Olisikohan ollut joku kokoelma buddhalaisuuteen liittyviä tekstejä, ei koko teos. Mutta semmoinen paksu raamatunoloinen tiiliskivi.
Ateisti1982 kirjoitti:
Aku Ankka olisi paljon parempi julistaa ja se on kansainvälinen. Itse en ymmärrä mitään muuta käyttöä hotellihuoneelle kuin nukkuminen ja nussiminen jne. Kyllä hotellit tulee pitää huoneensa "raamattuvapaana". Otan sen raamatun kaupungille mukaan ja heitän sen raamatun siellä sitten johonkin roskiin, jos siellä on sellainen tai vien sen respaan ja pyydän hotellilta tuntuvat korvaukset tai vähintään huoneesta alennusta koska se ei ollut sellainen kuin siitä kerrottiin (ei mainittu raamattua). Ei teidän uskovien tarvitse ihmisten lomia pilata vaikka oman elämänne ja päänne olette jo uskonnollanne pilanneetkin.
Rauhoitus nyt ipana, nolaat meidät ateistit. Ei sita kukaan pakota lukemaan, kuulostat vähän nyt maailmankatsomuksesi suhteen epävarmalta kuin noin uhoat.
Kakkiaiset kakkivat niitä nopeammin kuin yksikään hotelli ehtii siivota pois.
Olin hotellissa Libyassa ja siellä ei ollut Raamattua pöytälaatikossa.
http://fi.lmgtfy.com/?q=Miksi+hotelleissa+on+raamattu
Täältä löytyy vastaus.