Palkanlaskijoita paikalla? Palkkasi?
Moikka, olisiko täällä palkanlaskijoita/ palkkahallintoa hoitavaa henkilöä? Kertoisitko palkkasi, työkokemuksesi vuosissa ja oletko töissä yksityisellä vai julkisella sektorilla. Olisin todella kiitollinen tiedoista :)
Terveisin palkkahallinnosta erittäin kiinnostunut pian valmistuva taloushallinnon tradenomi
Kommentit (8)
3900 e, yksityinen sektori, työkokemusta yli 10 vuotta
Yksityisellä olen. En tiedä paljonko kolleegani tienaavat sillä kukaan ei kerro omia lukujaan.
Jokainen neuvottelee palkan itse kuin myös minä.
Mutta kolmosella alkaa kk-palkka. Ei muita etuja.
Yksityisellä töissä, palkka viiden vuoden työkokemuksella 2250 euroa kuussa. Aika monella palkat pyörivät parin tonnin molemmin puolin, ja harva pääsee mihinkään 3000 euron tuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisellä töissä, palkka viiden vuoden työkokemuksella 2250 euroa kuussa. Aika monella palkat pyörivät parin tonnin molemmin puolin, ja harva pääsee mihinkään 3000 euron tuloihin.
Näinhän se taitaa olla. Valmistuin tradenomiksi viime keväänä, ja pääsin töihin myös yksityiselle puolelle. Koeajalla palkka oli 1950 e kuussa, ja nyt koeajan jälkeen 2100 e. Ei näillä palkoilla paljon juhlita.
Odota kun LASKEN, ehe ehe.
Tästä palkka ei ainakaan saa LASKEA.
Eiköhän palkanlaskija palkkansa laske. Turha sitä kysellä.
Noh, varmasti palkkaan vaikuttaa kovin työnkuvan laajuus ja vaativuus. Työ, jossa joutuu tulkitsemaan monia TESejä ja maksamaan paljon erilaisia ylityökorvauksia jne, saattaa olla rahallisestikin paljon palkitsevampaa kuin peruskuukausipalkkoja maksavan. Palkkataso on 1700-3500€
Eikö ainuttakaaaaan?