Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko näitä suojelusenkeleitä?

Vierailija
25.09.2017 |

Onko mahdollista että joku edesmennyt läheinen toimisi tällaisena? Tai onko muilla kokemuksia? Itse en kuulu kirkkoon tai ole uskovainen, mutta kuoleman jälkeistä elämää en täysin sano mahdottomaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihmisistä ei tule kuoleman jälkeen enkeleitä, enkelit ovat erillisiä olentoja. Mutta enkeleitä on, sanansaattajia, varjelijoita, Jumalan palvelusväkeä joita moni on myös nähnyt.

Vierailija
2/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ihmisistä ei tule kuoleman jälkeen enkeleitä, enkelit ovat erillisiä olentoja. Mutta enkeleitä on, sanansaattajia, varjelijoita, Jumalan palvelusväkeä joita moni on myös nähnyt.

Tätä epäilinkin, mutta entäs jos joku edesmennyt seuraa tai on muuten läsnä eri tilanteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en nyt ihan usko jumala hömppään, mutta uskon henkiin ja ehkä joihinkin enkeleihinkin..

Isä kuoli 6 kk sitten. Kun hän kuoli tuli paljonkin mietittyä mitä hänelle nyt tapahtui/tapahtuu. Olen ihan varma että hän kävi kuolemastaan seuraavana päivänä kodissamme (henkenä). Sen jälkeen ei ole ollut tämmöistä tunnetta. Kun hän kuoli sanana iltana kun menin nukkumaan olin jotenkin rauhallinen, tuntui hassulta oli jotenkin "lämmin" olo hetken aikaa, ei tapahtunut mitään sen kummempaa mutta tuli vain sellainen olo että isä olisi seissyt sänkyni vierellä.

Seuraavana päivänä astiat oli väärässä kaapissa ja vesihana meni vessassa itsestään päälle ennen kuin kerkesin koskea hamaan.

Vierailija
4/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan kuolleet eivät yleensä palaa takaisin ilmestymään, mutta Jumala voi toki kaiken luojana voi näyttää jonkin näyn tms ja moni kuolinhetkellään näkee edesmenneitä läheisiään vastaanottamassa ihanaan paikkaan. Raamatun mukaan on myös enkeleitä, jotka ovat vastustajan puolella ja yrittävät johtaa ihmisiä harhaan, pois Jumalan luota. Jeesus on ainoa tie Isän luo, ja Raamatun mukaan Jeesukseen uskovissa on sama voima, joka herätti myös Kristuksen kuolleista. Elämä ei ole tässä kaikki, mitä nyt näemme.

Vierailija
5/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on suojelusenkeli niin ihmisillä kuin eläimillä mutta enkelit eivät ole koskaan olleet ihmisiä, kuolleesta läheisestä voi tulla henkiopas mutta se vaatii aikaa, sopeutumista ja oppimista kuolleelta henkimaailmassa eli ihan hetikohta ei kuollut henkioppaaksi ole palaamassa.

Vierailija
6/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon. Olen ollut pakana koko elämäni koska minua ei ole kastettu. Elämässä sattunut epäoikeudenmukaisuus on saanut minut uskomaan ja luottamaan siihen että jonkinlainen hyvä pyhyys osuu joskus kohdalle aivan käsittämättömissä tilanteissa.

Haluan siis uskoa siihen että joskus epäonni kääntyy onneksi kunhan ihminen on rehellinen ja tekee parhaansa. Olen kohdannut järkyttävää valehtelua ja huonoa kohtelua ihmisiltä joiden pitäisi muka auttaa.

Olen nähnyt miten ihmiset piilottelevat ihmistä kohtaan tehdyt virheet vain pitääkseen ammattiylpeytensä. Ihan sama miten toinen voi, ihan sama miten hänen lapsensa voi, ihan sama vaikka pilaisit toisen elämän julmimmalla tavalla. Itse en pystyisi siihen. Itse en pystyisi olemaan niin julma ja kylmä kenellekkään.

Ainoa asia mikä minut pitää kiinni elämässä on lapseni. Välillä tapaan niitä suojelusenkeleitä jotka toiminnallaan osoittavat että kaikki kääntyy vielä paremmaksi!

Vierailija
7/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen suojelusenkelini on Azrael.

Vierailija
8/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisella on oma suojelusenkelimme. Koko eläm ajan. Pyydä apua, ja avun saatuasi kiitä.

Vierailija
9/10 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan.

Vierailija
10/10 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset