Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli lapsuutesi unelma-ammatti? Entä mitä teet nyt työksesi?

Vierailija
25.09.2017 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja- nyt työtön opettaja

Vierailija
22/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin merikapteeniksi. Kaikki lähti siitä kun äiti kertoi, että suvussa on ollut kapteeneja aikaisemmin ja pappani veli oli koko ikänsä merellä, vaikka olikin konemestari. Katselin satamaan tulevia laivoja ja ajattelin miten hienoa olisi ohjata niin suurta laivaa. No, nykyisin tämä ajatus ei olisi enää mieluinen. Hyvä kun autolla uskallan ajaa. Itselläni ei ole vielä ammattia ja olen vasta valitsemassa sitä mihin alkaisin opiskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja tai kampaaja (molemmat ammatteja joissä äitini työskenteli). Minusta tuli markkinointipäällikkö.

Kun äitini oli siivoojana, olin joskus hänen mukanaan töissä. :O Ei ilmeisesti saanut järjestettyä minulle hoitopaikkaa. Äiti siivosi tuolloin koululla ja minusta oli maailman upeinta olla siellä mukana; luokkahuoneet, liitutaulut, opettajan pöydällä oleva terotin.. Kaikki oli huikean ihmeellistä. Äiti siivosi aamulla ennen tuntien alkua. Lähdettiin pois juuri ennen kuin oppilaat tulivat. Sekin oli minusta mahtavaa; valtavasti isompia lapsia! Muistan että jäin miettimään mitä koulussa sen jälkeen tapahtui kun me oltiin lähdetty. 

Vierailija
24/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolapäällikkö tai lastentarhanopettaja, nyt lastentarhanopettaja.

Vierailija
25/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argeologi, minusta tuli hitsaaja.

Vierailija
26/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemisti, olen terveydenhuollon sihteeri.

Vierailija
27/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttönä halusin siivoojaksi ja kampaajaksi. Alakoululaisena eläinlääkäriksi tai sirkuslaiseksi. Nyt sosiaaliohjaaja.

Vierailija
28/28 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveammattini pienenä oli prinsessa... jossain vaiheessa tajusin että en ole siniverinen. Ensimmäinen ammatti oli laitapuolen kulkija, sekakäyttäjäjuoppo, mutta nykyään opiskelen insinööriksi