Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen pitää aina hypistellä jotain käsissään

Vierailija
25.09.2017 |

Tai liikkua kun keskittyy.

Onko se merkki jostakin? Muutenkin se keskittyminen on välillä haastavaa. Nyt on pahentunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kineettinen oppija.

Vierailija
2/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kineettinen oppija.

Osaatko kertoa enemmän? Tää ysiluokan syksy on ollut ihan hirveä tähän asti.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ADD, keskittymishäiriö, lue lisää netistä.

Vierailija
4/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kineettinen oppija.

Osaatko kertoa enemmän? Tää ysiluokan syksy on ollut ihan hirveä tähän asti.

Ap

Täällä tietoa: https://koppa.jyu.fi/avoimet/mit/tietotekniikan-opetuksen-perusteet/opp…

On siis oppimistyyli, ei kummempaa. Kuulostaa kyllä että sun lapsellasi voisi jotain muutakin olla, jos keskittyminen on aivan mahdotonta vielä noin "vanhana". Kannattaa kääntyä koulun henkilökunnan puoleen. Psykalle tai terkalle.

Vierailija
5/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun räplääjä/ympyrää kävelevä poika on 8-luokalla, mut ka lähemmäs ysiä. Ei lue kokeisiin, läksytkin tekasee heti tunnilla, kun annetaan. Lukioon haluaa, mutta siellä voi olla tosi vaikeeta. Ei ole diagnoosia.

Vierailija
6/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että ADD, keskittymishäiriö, lue lisää netistä.

Olen itse asiassa jo lueskellut. Osa täsmää, osa ei.

Teini on todella hyvä koulussa, keskiarvo on 9,6, oppitunneilla jaksaa keskittyä mutta on kyllä todella väsynyt koulupäivän jälkeen.

Kotona kaikki esseet ja kirjoitelmat on niitä hankalia. Pitkäkestoiset jutut. Niistä tulee lopulta loistavia, kympin töitä, mutta prosessi on hirveän raskas.

Ja tosiaan pomppii ja hyppii. Käsissä pitää venyttää purkkaa, limaa tai spinneriä. Ja ajatus karkailee.

Ap

Vierailija
7/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin penskana ihan samanlainen, ikiliikkuja. Tasoittuu jonkin verran aikuisena, ja jos ei, niin so what. Eihän sun tartte hänen kyljessä kiinni nyhjöttää. Eli anna hänen olla, jos kerran koulutyöt sujuu kuitenkin. Eipä se ilmeisesti häntä vaivaakaan, vaan on ainoastaan raskasta sinulle?

Vierailija
8/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin penskana ihan samanlainen, ikiliikkuja. Tasoittuu jonkin verran aikuisena, ja jos ei, niin so what. Eihän sun tartte hänen kyljessä kiinni nyhjöttää. Eli anna hänen olla, jos kerran koulutyöt sujuu kuitenkin. Eipä se ilmeisesti häntä vaivaakaan, vaan on ainoastaan raskasta sinulle?

Ei kun kyllä se on rasittavaa hänelle. Siis se että noi hommat on noin raskaita. Mietin että oisko jotain rentoutumiskeinoja tms joilla saisi vähän helpotettua.

Ap

Vierailija
9/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hypistelin lähinnä muniani

Vierailija
10/13 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tekee hommat vaan vähän huonommin, ka kuitenkin noin upea! Vaaditko vähän liikaa? Meidän terkka sanoi, että sitten tutkitaan, jos ei koulussa suju ja numerot laskee....

8luokkalaisen räplääjän äiti

Vierailija
11/13 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tekee hommat vaan vähän huonommin, ka kuitenkin noin upea! Vaaditko vähän liikaa? Meidän terkka sanoi, että sitten tutkitaan, jos ei koulussa suju ja numerot laskee....

8luokkalaisen räplääjän äiti

En minä vaadi vaan mietin että voisko häntä auttaa jotenkin jollain muistikikoilla, keskittymisharjoituksilla tms. Esseet on tosi raskaita nyt hänelle kun ne vie niin kauan aikaa.

Ap

Vierailija
12/13 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen, ADHD, ADD, kaikin tavoin erityislapsi. Herkkä kaikelle. Sulje pumpuliin ettei ahdistu

Vierailija
13/13 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuroottinen, ADHD, ADD, kaikin tavoin erityislapsi. Herkkä kaikelle. Sulje pumpuliin ettei ahdistu

Ei häntä ole koskaan kohdeltu jotenkin suojellen. Nytkin on leirikoulussa ulkomailla. Ensi viikolla menee Tetiin sanomalehden toimitukseen. Käy vaativaa koulua englanniksi ja tähtää lukioon ja sen jälkeen opiskelemaan ulkomaille.

Ap