Oletteko oikeistolaisia vai vasemmistolaisia?
Kommentit (33)
Olen enemmän vasemmistolainen, koska uskon yhteisvastuullisuuteen ja sosiaalisesti vakaan yhteiskunnan rakentamiseen ja ylläpitämiseen.
En kuitenkaan ole arvoiltani liberaali.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen koska ajattelin ihmistä, rakkautta, rauhaa ja maapalloa. Oikeistolaiset ajattelevat vain rahaa ja eliittiä.
:D
Pikkuisen on ruusuinen mielikuva
En kumpaakaan. Olen poliittisesti sitoutumaton.
Niin äärimmäisen oikeistolainen kuin kristitty vain voi olla.
Koska elämänkatsomukseni perustuu realiteetteihin, faktoihin ja todennäköisyyteen.
Edellämainittuihin rakentuu myös oikeudenmukaisuus, lähimmäisenrakkaus, rehellisyys, moraali ym.
Vasemmalle mennään, jos on pakko valita. Porvarikaan en pysty olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarmasti et ole, kun kova paikka koittaa. Rupee ny vaan funtsimaan asiaa. Ristituleen on huono joutua ku rupee rytiseen.
Heti, kun vasemmisto alkaa puolustaa suomalaisten asiaoita, olen vasuri. Mutta vasemmiston nykypolitiikalla, eli "rajat auki kaikille, Suomi maailman sosiaalitoimisto" olen mieluumin sitten oikeistolainen.
Duunarin ja maah anm uuttajien intressit kun ovat vastakkaiset, duunari maksaa muuttajan elämisen koko ikänsä. Siksi emme voi kannattaa vasemmistoa tai demareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarmasti et ole, kun kova paikka koittaa. Rupee ny vaan funtsimaan asiaa. Ristituleen on huono joutua ku rupee rytiseen.
Ainakaan ei asettaudu samaan joukkoon persujen kanssa. Mieluummin sitten vaikka kuolen.
Reippaasti enemmän vasemmistolainen, mutta ihan kaikkea en sieltäkään allekirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Heti, kun vasemmisto alkaa puolustaa suomalaisten asiaoita, olen vasuri. Mutta vasemmiston nykypolitiikalla, eli "rajat auki kaikille, Suomi maailman sosiaalitoimisto" olen mieluumin sitten oikeistolainen.
Duunarin ja maah anm uuttajien intressit kun ovat vastakkaiset, duunari maksaa muuttajan elämisen koko ikänsä. Siksi emme voi kannattaa vasemmistoa tai demareita!
Ei tuo ole vasemmistolaisuutta. Se vain kuuluu vasemmistopuolueiden reaalipolitiikkaan tällä hetkellä, kuten myös Kokoomuksen ja Keskustan.
Mieluummin oikeistolainen kuin vasuri.
Vasemmistoa, koska olen sitä mieltä että valtio on olemassa kansalaisiaan varten, eikä pelkästään porvareiden rikastuttamista varten vaan ihan kaikkia suomen kansalaisia. Myös luontoarvot ovat minulle tärkeitä.
Enkä allekirjoita tuota, että vasemmisto pitäisi rajoja auki kaikille, vaikka kieltämättä minustakin se taannoinen hälytysajoneuvojenesto-mielenosoitus oli todellinen rimanalistus osalta vasemmistolaisilta, kuitenkaan, ei sielläkään leirissä kaikki niin äärivasemmistoa ole.
Mä en tykkää leimaantua kumpaakaan suuntaan, koska toisessa suunnassa on siilitukkaisia juntteja pilottitakkeineen ketkä ei erota italialaista lähi-idän asukista ja toisessa päässä on rastatukkainen hippi mistä ei ole muuhun kuin imemään savua keuhkoon ja hajottamaan ikkunoita.
Olen kristitty nationalisti.
Jos ihminen yhtään ajattelee niin väkisinkin menee vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin äärimmäisen oikeistolainen kuin kristitty vain voi olla.
Koska elämänkatsomukseni perustuu realiteetteihin, faktoihin ja todennäköisyyteen.
Edellämainittuihin rakentuu myös oikeudenmukaisuus, lähimmäisenrakkaus, rehellisyys, moraali ym.
Olet siis tapakristitty? Jos elämänkatsomuksesi perustuu realiteetteihin ja faktoihin, eikä satukirjan oppeihin.
Ap:n kysymys ei ollut: "kannatatteko Vasemmistoliittoa ja SDP:tä vai Kokoomusta ja PS:ssää?" Kysymys oli taloudellisesta aatteesta.
Ei voi olla vasemmistolainen, koska ne kannattaa islamisaatiota ja moskeijoita.
Tämä kaikki on suoraan duunarin pussista pois, tulijoiden elämän maksaa seuraavat 50v duunari, sitten hänen poikansa menee töihin ja maksaa muuttajan lapsien elatuksen, koska ne eivät tee töitä/ elätä itseään, vaan sen tekee valtio=duunarin verorahat!
Persut on lähempänä keskustaa kuin kokoomus. Kokoomus siis oikeistoin puolue muistakaa se.
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vasemmistolaisuutta. Se vain kuuluu vasemmistopuolueiden reaalipolitiikkaan tällä hetkellä, kuten myös Kokoomuksen ja Keskustan.
Puolueet kirjoitetaan pienellä, jos niistä ei käytetä niiden virallista nimeä. Tässä tapauksessa Suomen Keskusta ja Kansallinen Kokoomus r.p.
Vasemmistolainen koska ajattelin ihmistä, rakkautta, rauhaa ja maapalloa. Oikeistolaiset ajattelevat vain rahaa ja eliittiä.