Mitenkäs se maailmanloppu mammoilta sujui?
Meillä ihan perusmeininkiä. Alkaa olla jo rutiinit kunnossa, kun näitä on näin usein.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Istuttiin porukalla pöydän alla pimeässä rukoilemassa, mut sit rupes jalat puutumaan ja tuli vessahätä ja jano ja ei me jaksettu enää odottaa. Loppuilta katottiin netflixiä. Ehkä se ei siks tullu.
Repesin😂
Ihan hyvin meni kiitos, unohdin koko jutun mutta muistin taas kun luin siitä tänään aamulla lehdestä :)
Milloinkohan on seuraava ml?
Joo se taitaa olla vähän sama kun Halloweenit ja Valentines dayt, että kestää hetken vakiintua tähän meidän kalenteriin, mutta pianhan me näitä odotetaan ja vietetään kuin ammattilaiset. Oisko kellään hyviä maailmanlopun reseptejä vinkata?
No me askarreltiin lasten kanssa maailmanlopun tunnelmia ja paistettiin piparit mustiksi, sitten pestiin hampaat ja mentiin nukkumaan. Naapurit oli kuulemma vetäytyneet turvahuoneeseen autotallin alle ja syöneet ylivuotista sikanautaa ja makaronia. Kyllä oltiin kateellisia!
Mun hullulle naapurin muijalle tuli vissiin taas maailmanloppu, kun se rähjäsi meidän tontin laidalla taas tänään.
Oli jäänyt kossupullo edellisestä maailmanlopusta, siinä muutama paukku juotiin mutta fiilikset laski, kun ei mitään taaskaan tapahtunut. Syötiin siinä sitten pari tonnikala roiskeläppää ja mentiin nukkumaan.
Unohdin koko jutun, kun en täälläkään käynyt koko viikonloppuna. Mahtoi olla tunnelma katossa.
Ruskeassa talossa se ei tule koskaan...mutta sinä voit tulla;)
Vierailija kirjoitti:
Mun hullulle naapurin muijalle tuli vissiin taas maailmanloppu, kun se rähjäsi meidän tontin laidalla taas tänään.
No mä vähän ihmettelin kun tänne meidänkin kellariin kantautu jotain ääniä, että ihmiskunta ei sittenkään täysin tuhoutunut. Kyllä näitä tosiaan tiuhaan tulee, jod tänäänkin oli jo uusi.
Mikäs päivä se olikaan, lauantai vai? No istuttiin merenrannalla nauttimassa ihanasta (lähes ainoasta) kesäpäivästä ja syötiin rapuja:)
Tuliko?