Mikä siinä suihkussa käymisessä on niin vaikeaa?
Opiskelen samassa oppilaitoksessa erään nuoren naisen kanssa ja usein matkustamme myös samalla linja-autolla. Ks. Nainen haisee niin voimakkaasti lian sekaiselle hielle, etten ymmärrä miten edes itse pystyy siinä lemussa elämään.
Toki on hienoa että opiskelee, eikä jää neljän seinän sisälle kotiinsa kököttämään, mutta luulisi itselläänkin olevan parempi olla, jos EDES kerran viikossa vaivautuisi suihkussa käymään.
Viime viikolla haju oli hirveä ja tänään lähes tappava. Jokaisen kotona lienee olemassa suihku. Koululla ainakin on ja myös mahdollisuus pestä pyykkiä, jos muuten ei ole.
Vaikkei samalla luokalla ollakaan, niin tiedän että koulussa kyllä kerkeää, jos kotonaan ei.
Ja on näitä likaisia tyyppejä tullut ennenkin vastaan, enkä tarkoita rapajuoppoja/narkkeja.
Masennus yms tietty saattaa passivoittaa, niin ettei suihkussa jaksais käydä, mutta jos jaksaa käydä koulussa, nin miksei suihkussa.
Itseä ainakin hävettäis haista noin pahasti. Kaikki tauditkin leviää helpommin kun yks kantaa kokonaista badillivarastoa vaatteissaan ja hiuksissaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Palvelutaloissa vanhuksetkin pääsevät vain kerran viikossa suihkuun. Tämän ketjun kauhistelijoiden olisi syytä miettiä tätäkin seuraavalla kerralla kun äänestävät vaaleissa.
Laitoksissa suoritetaan ihan joka päivä sekä aamu- että iltapesut. Pyllyä pestään varmaan useemminkin, varsinkin vaippoja käyttävillä. Aamupesuilla pestään kasvot, kädet, jalat, kainalot, alapää, ihopoimut, rinnanaluset jne. suunnilleen kaikki muut paitsi hiukset.
Mun tyttärellä oli joskus haisuli kaverina. Hiukset ja vaatteet näytti aina puhtaalta, mutta se haju oli aivan tyrmäävä. Ehkä joillain ihmisillä on tömäkkä ominaishaju.
Mulla on aivan _kamala_ ominaishaju, mutta en voi sille mitään. :( Suihkussa käyn päivittäin ja olen tarkka hygieniastani, mutta haisen silti.
Sori siitä.
Palvelutaloissa vanhuksetkin pääsevät vain kerran viikossa suihkuun. Tämän ketjun kauhistelijoiden olisi syytä miettiä tätäkin seuraavalla kerralla kun äänestävät vaaleissa.