Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä suihkussa käymisessä on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2017 |

Opiskelen samassa oppilaitoksessa erään nuoren naisen kanssa ja usein matkustamme myös samalla linja-autolla. Ks. Nainen haisee niin voimakkaasti lian sekaiselle hielle, etten ymmärrä miten edes itse pystyy siinä lemussa elämään.

Toki on hienoa että opiskelee, eikä jää neljän seinän sisälle kotiinsa kököttämään, mutta luulisi itselläänkin olevan parempi olla, jos EDES kerran viikossa vaivautuisi suihkussa käymään.

Viime viikolla haju oli hirveä ja tänään lähes tappava. Jokaisen kotona lienee olemassa suihku. Koululla ainakin on ja myös mahdollisuus pestä pyykkiä, jos muuten ei ole.

Vaikkei samalla luokalla ollakaan, niin tiedän että koulussa kyllä kerkeää, jos kotonaan ei.

Ja on näitä likaisia tyyppejä tullut ennenkin vastaan, enkä tarkoita rapajuoppoja/narkkeja.

Masennus yms tietty saattaa passivoittaa, niin ettei suihkussa jaksais käydä, mutta jos jaksaa käydä koulussa, nin miksei suihkussa.

Itseä ainakin hävettäis haista noin pahasti. Kaikki tauditkin leviää helpommin kun yks kantaa kokonaista badillivarastoa vaatteissaan ja hiuksissaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ymmärryksessä on joku aukko, joka ei ala toimia edes vaikka kerrottaisiim henkilökohtaisesti, että suihkussa pitää käydä.

Vierailija
2/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuhullu ei myöskään peseydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan se on mitä kirjoitat, mutta usein juuri masennus voi olla syy ettei edes sinne suihkuun jaksaisi. yritetään ymmärtää, vaikka eihän se likainen hiki kellään hyvälle haise. 

Vierailija
4/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä 15-25-vuotiaden poikien ongelma. Koska sitä varten on keksitty lippis ja kusiverkkarit!

Vierailija
5/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon on vielä ihmisiä joille suihkussa käyminen ja päivittäinen hygienia ovat liian vaikeita asioita. Minulla oli yliopistossa samalla vuosikurssilla nainen jolla oli aina todella rasvaiset hiukset. Monesti katsoin ensin että on tullut hiukset märkinä luennolle mutta kun istui eteeni niin huomasin että hiukset olivat vain niin likaiset että kaukaa katsottuina näyttivät märiltä. Luulisi yliopistoon päässeen osaavan peseytyä mutta näköjään ei.

Vierailija
6/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pojat on siistejä ja haluavat yleensä näyttää hyvälle.

Vierailija
7/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan haista itseään. Ehkä se on näitä "käyn kerran viikossa suihkussa eikä hiuksiakaan tarvitse pestä kuin silloin tällöin"-jankkaajia

Vierailija
8/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkästään se suihkussa käynti, vaan puhtaiden vaatteiden pukeminen sen jälkeen... Tuskin ne elämäntapasontiaiset sen kerran kuussa tai parissa tapahtuvan huljuttelun aikana käyttävät edes shampoota tai suihkusaippuaa ja antiperspiranttia, saati että laittaisivat puhtaat alusvaatteet ja muut vaatteet. Samat hienpolttamat rytkyt vaan niskaan.

Vierailija
9/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt lääkkeet ja lisäravinteet haisevat ihossa. Kokemuksella sanon ja peseydyn 2x päivä, silti haisen. :(

Vierailija
10/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy jotain mt-ongelmaa olla jos ihan kauhealle lemuaa. Se tarkoittaa ettei peseydy ollenkaan.

Vierailija
11/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset kehuskelevat kuivashampoillaan että se siitä!

Vierailija
12/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistiyliherkkyys? Epätodennäköinen syy kylläkin.

Vierailija
13/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa sentään vielä lähteä kotoa. Toki muille ikävää.

Vierailija
14/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit joskus aloittaa hänen kanssaan keskustelun tyyliin, ai hitsi kun unohdin laittaa tänään dödöä, haisenkohan kamalalle. Sitten tarkkailet hänen reaktiotaan. Voit myös jatkaa tätä keskustelua kysymällä olisiko hänellä dödöä. Eräälle tuntemalleni pahan hajuiselle henkilölle tehtiin näin, en tiedä syttyikö lamppu, mutta mielestäni ihan korrekti tapa lähestyä asiaa. 

Vierailija
15/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä. First world problem.

Voi yhyy, joku haisee muule kuin kukkasille ja pesuainelle, siis mä en kestä! Tää on ihan kauheeta! Kuolen tähän!

Jos tekisitte joskus muutakin kuin eläisitte siellä täydellisesti steriloiduissa kerrostalokämpissänne, niin kestäisitte vähän paremmin erilaisia hajujakin. Ja älkää ymmärtäkö väärin, itsekkin elän kaupungissa, mutta hoitoalalla työskentelen kusen ja paskan parissa ja maallakin tulee vierailtua säännöllisesti kahlaamassa lietteessä ja toisinaan teurastuksen yhteydessä verikin roiskuu.

Vierailija
16/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen vihervasuri-ituhippi, joka harrastaa jotain no-poo metodia? Yksi tuollainen kerran ylpeili tuolla ja väitti ettei haise. No muut haistoivat, pesemätön paanahka ja imelä talin ja paskan haju seurasi tuota tyyppiä. Hyi stna. Niissä hiusksissa varmaan eli jotain isompaa jo.

Vierailija
17/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on anoppi joka ei tahdo pestä vartaloaan suihkussa. Ihan fiksu, työssäkäyvä nainen.

Hiukset pesee kyllä muutaman päivän välein mutta kokonaan ei kastaudu kuin ehkä kerran viikossa.

Koti haisee hieltä, kaikki vaatteet pesusta huolimatta haisevat, autossakin haisee. Mieheni on koittanut asiasta huomauttaa mutta anoppi ei mielestään ole suihkun tarpeessa koska ei tee mitään hikiliikuntaa yms hikoiluttavaa. Muutama vuosi sitten mieheni osti hänelle ensimmäisen deodorantin mutta anoppi ei siitä hirveästi pitänyt. Jostain hän oli kuitenkin itse ostanut dödön jota mainostettiin että pitää hien poissa 72 tuntia. Jos mieheni esim. perjantaina huomauttaa että nyt on kovat aromit niin anoppi voi tokaista että ei ole, laiton deodoranttia viimeksi keskiviikkona.

Luulen että näillä suihkunvälttelijöillä on oma nenä turtunut siihen likaan ja hikeen niin ettei sitä itse enää tunnista.

Vierailija
18/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulussa nyös tällainen henkilö, on tosin mies. Alle kolmekymppinen reipas kaveri, aivot toimii eikä mikään friikki. Mutta jostain syystä haisee kamalalle, ei myöskään aja partaansa ennen kuin se pusikko peittää koko naaman. Tukka usein likainen. Todella outoa.

Vierailija
19/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan haista itseään. Ehkä se on näitä "käyn kerran viikossa suihkussa eikä hiuksiakaan tarvitse pestä kuin silloin tällöin"-jankkaajia

"Hiusten rasvoittuminen loppuu, kun niitä pesee harvemmin. Minä en haise hielle, enkä tee likaista työtä, joten minun ei tarvitse peseytyä päivittäin. Peseytyminen pilaa ihon. Päivittäisestä peseytymisestä vouhkaajat ovat itse niin sikamaisia, että siksi joutuvat peseytymään koko ajan. Me kukkia kakkivat emme haise."

Vierailija
20/25 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tätä. First world problem.

Voi yhyy, joku haisee muule kuin kukkasille ja pesuainelle, siis mä en kestä! Tää on ihan kauheeta! Kuolen tähän!

Jos tekisitte joskus muutakin kuin eläisitte siellä täydellisesti steriloiduissa kerrostalokämpissänne, niin kestäisitte vähän paremmin erilaisia hajujakin. Ja älkää ymmärtäkö väärin, itsekkin elän kaupungissa, mutta hoitoalalla työskentelen kusen ja paskan parissa ja maallakin tulee vierailtua säännöllisesti kahlaamassa lietteessä ja toisinaan teurastuksen yhteydessä verikin roiskuu.

Jos kyseinen haiseva nainen on vaikka älykäs ja lahjakas alallaan, mutta haisee työhaastattelussa tunkiolta, se varmaankin vähentää hänen mahdollisuuksiaan saada työtä. Siksi olisi kohteliasta jonkun hänelle huomauttaa asiasta, ja lopputulos parantaisi meidän kaikkien onnellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi