Onko Hulluilla Päivillä VAUVOILLE mitään kivaa erityistä?
3 vk:n ikäisen vauvelin äitinä en jaksaisi hirveästi tehdä erikoisjärjestelyjä jotta pääsen Hulluille Päiville käymään, jos ei siellä mitään ihmeellistä ole... kun ei näin pientä kai viitsisi vielä mukaan ottaa siihen massaan.
Toisaalta hassua olisi jättää väliinkään kun aina olen siellä käynyt (paitsi viimeksikin jäi väliin matkan takia).
Eli onko mitään PIENILLE VAUVOILLE (poika) kivaa? Vaatteita, vauvojen leluja...?
Hirveän isoja vaatteita en viitsi hamstrata varastoon.
Kuvasto mulla on, siinä ei oikein osunut ihmeempiä silmään.
Kommentit (8)
Minäkin luulin esitteen perusteella ettei siellä ole vauvoille yhtään mitään. Menin kuitenkin eilen käymään ja vauvanvaatteita kokoja 56-70 oli ihan hyvät pinot. Esim. bodyt maksoivat 2,90. Itse odotan kesävauvaa, poika tulossa, ja ostin juuri niitä pieniä kokoja. Lelujakin oli muutamia tarjolla, ja tutteja ja tuttipulloja. Mutta käsittääkseni nuo valikoimat muuttuvat joka päivä ainakin siksi että jotkut tuotteet loppuvat nopeasti(?) En kyllä tiedä miten homma toimii näiden tuotteiden kohdalla jotka eivät ole siinä esitteessä. Itse ajattelin käydä vielä huomenna katsomassa onko sinne tullut jotain uutta.
En niitä niin tarkasti katsonut kun itsellä ei ole vauvaikäistä, mutta ainakin oli bodyjä, puolipotkareita, housuja, puseroita, pipoja, sukkia...
ostin mm. just noita TyttöNuken mainitsemia Name It vaatteita meidän 3kuiselle pojalle. Leluja ja muita oli ihan kivasti, kannattaa käydä tsekkaamassa! Paljon oli tarjouksessa eikä niitä kuvastosta löytänyt. Vaihtunee valikoima päivittäin?
t: Rouva ja Luka 3kk
muitakin muumi vaatteita niin vauvoille kuin isommillekin eli ei lasten osastolla, mutta samassa kerroksessa turistimatkamuistojen yhteydessä.
Pojalle (kohta 11kk) ostin Name It:n bodyja ja yökkärin.Vaaleansinistä ja tummansinistä,perinteisiä värejä.Tytöille oli ihania mekkoja,värejä jne...
Keskustan stockalla kerta kerran jälkeen ovat taas tyttöjen vaatteet vallanneet tilaa " poikien puolelta" . Tämä nyt ei liity hullujen päivien tarjontaan... Mun mielestä poikien vaatetarjonta, etenkin vauvojen, on kokonaisuudessaan surkeaa. Aina sitä vaaleansinistä ja kovin mielikuvituksetonta.
Mutta itse asiaan... Mukaan tarttui name it -bodeja sekä yhdet name it potkarit. Eipä muuta.
Mun mielestä vauvaikäiselle oli hyvin tarjouksia, tosiaan mitä yllä mainittiin.. Itse ostin Benettonin paidan ja puolipotkarit, Mexxin paidan ja trikoot ja jonkin italialaisen merkin (mitä en nyt kuollaksenikaan muista..) nahkaiset ensisandaalit.
Varsinkin värikkäiden vaatteiden ystävälle tuolla oli paljonkin, itse pidän niin hillityistä sävyistä, että vähän rajoittaa. Ja muuten inhoan " Best Baby" -juttuja painatuksissa, ja tuntui niitä kyllä riittävän.
Tänään ei ollut ainakaan Turun Stockalle tullut mitään mainittavaa uutta vauvaikäisille. Että onneksi eilen ostin, mitä halusin. Tänään olisi ollut jo loppu.
Tutteja
tuttipulloja (Avent)
leluja
kosteuspyyhkeitä 2pkt yht 4e
Bogi sukkia
Bogi sukkahousuja
Disney shortsiasuja
Name It bodyja
Name It farkkuhaalareita ja takkeja, ihanan pehmeää farkkua :)
Name It trikoohaalareita, yöpukuja..
yms yms.