Naisopiskelija jätti jälkeensä hävityksen: Vuokra-asunnosta paljastui jätteiden meri sekä lemmikkien surullinen kohtalo
Asunnossa jouduttiin tekemään perusteellinen remontti, jonka kustannukset nousivat lähes 30 000 euroon.
Vaasan keskustassa Raastuvankadulla vuokralla asunut nainen ei maksanut vuokria, minkä takia hän sai asunnosta häädön. Karu totuus paljastui Vaasan opiskelija-asuntosäätiön edustajalle 12. marraskuuta 2014.
Asuntoa tarkastamaan mennyt mies huomasi, että huoneisto oli erittäin järkyttävässä kunnossa.
Katso vuokralaisen jättämät karut jäljet jutun alussa olevalta videolta.
Asunnossa otetuista kuvistakin ilmenee, että lattia oli kauttaaltaan kotitalousjätteen peitossa. Jätteen seassa oli muun muassa muovipusseja, sanomalehtiä ja pakkausmateriaalia.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005382150.html?utm_campaign=tf-IS&utm_…
Kommentit (186)
"Muista, että myös julkisesta lähteestä oleva tieto voi kuulua yksityisyyden piiriin!"
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin monta vuotta tuollaisen mt-häiriöisen naisen kanssa. Hän sanoi aina olevansa feministi, eikä suostunut siivoamaan, koska se on naista alistavaa. Suihkussa hän kävi ehkä kaksi kertaa viikossa. Onneksi ei sentään remppoja täytynyt alkaa tekemään, kun tajusin heittää sen kadulle.
Nähtävästi sotkuisempikin pimppa kuitenkin kelpasi, kun noin kesti "monta vuotta" tajuta tilanne...
Akka hakenut kotipitsaa ja katsonut kun maukuva kisse kuolee.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta kuvat haiskahtavat väärennetyiltä.
Kissan raato on kuin liimattu kuvan päälle ja onko missään opiskelija-asunnoissa vinoa ullakon kattoa, ei ainkaan pääkaupunkiseudulla.
Samoin kuva jääkaapista näyttää fotoshopatulta.
Kyllä itsekin vuokrananatjana olen nähnyt sotkua, mutta ko kuvat eivät vaan näytä todellisilta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta kuvat haiskahtavat väärennetyiltä.
Kissan raato on kuin liimattu kuvan päälle ja onko missään opiskelija-asunnoissa vinoa ullakon kattoa, ei ainkaan pääkaupunkiseudulla.
Samoin kuva jääkaapista näyttää fotoshopatulta.
Kyllä itsekin vuokrananatjana olen nähnyt sotkua, mutta ko kuvat eivät vaan näytä todellisilta.
On sitä elämää pääkaupunkiseudunkin ulkopuolella, itse olen käynyt ainakin kolmessa (opiskelija)asunnossa jossa on samanlainen katto.
Vaikka tämä oikeuden ratkaisu on julkinen, on kuitenkin hyvän journalistisen tavan vastaista tehdä tästä juttua ja kopiojuttuja kun ajattelee artikkeleiden seuraamuksia, mm. niiden aiheuttamaa paheksuntaa, asianomaista kohtaan, ja niistä aiheutuvia vaikeuksia elää tässä yhteiskunnassa. Lisäksi yhdessäkään jutussa en ole nähnyt naisen kommentteja ja taustainformatiota asiaan.
Suomalainen iltapäivälehdistö on MV-lehteen verrattavaa ammattitaidotonta näpertelyä.
http://toimittajanrikoslaki.fi/