Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestovärjäys ripsiin

Vierailija
25.09.2017 |

Miten tuollaiset kestovärjäykset ripsiin hoidetaan ja miltä se tuntuu? Eikö ole aika vahvaa ainetta. Olen aika herkkäsilmäinen ja pelkään että silmistä alkaa vuotaa vetta tai muuten tuollainen käsittely ärsyttää ja sattuu. Eli, miltä se tuntuu, kirveleekö? Tuntuuko pahalle? Sitten on myös jotain sellaisia hoitoja joissa ripset taivutetaan niin että se pysyy useamman viikon. Onko jollain kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunu mulla missään.

Vierailija
2/3 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut ripsiin keston monta kertaa, mutta ei se ole hintansa väärti. Väri ei kestä kuin muutaman hassun päivän ja sitten se on historiaa. Laittaminen ei itsessään ole paha vaikka ainakin minulla se hetken vaikutusajan odottaminen laput silmien alla on aika tuskaa ja tuntuu, että ainetta menee silmiin väkisilläkin.

Osta mielummin joku laadukas hyvä ripsari, joka ei suttaa ja sotke. Itse olen käyttänyt pari vuotta jotakin ihan markettitavaraa, sellaista kiiltävän vihreä-kultaista hylsyä. Se on osoittautunut siistiksi ja erottelee ripset tosi hyvin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tokmannilta sen mustan "Delia"-kestovärin. Sekoitin ohjeen mukaan kahta ainetta keskenään. Värjäsin ripset ja kulmat. Levitin huolellisesti. Siivosin pumpulipuikolla "roiskeet". Silmiin ei saa mennä väriä. Annoin olla n. 15-20min. Pesin sen pois pelkällä vedellä. Olen lopputulokseen tyytyväinen. Ei pidä säikähtää, väri on aika tumma aluksi, se haalistuu parissa päivässä.