Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko asuntolainaa 2100e nettotuloilla

Vierailija
25.09.2017 |

Paljonko voisi saada noilla tuloilla lainaa? Säästöjä on 27k. Vakityö (sh). Ei muita takauksia.

Olisin kiitollinen vastauksista, jos joku samoilla spekseillä liikenteessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan pankista kysy.. Kyllä me täällä paremmin tiedetään!

Vierailija
2/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 200 000 luulisi irtoavan kun säästöjä on noin reippasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 10v sitten 170tuhatta, ilman säästöjä ja,takauksia. Ei taida enää onnistua.

- Toinen sh

Vierailija
4/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 200 000 luulisi irtoavan kun säästöjä on noin reippasti.

Ei tänä päivänä jos on yksi hakemassa. Tod näk max 120 000.

Vierailija
5/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 000 kuulostaa realistiselta ilman muita takauksia.

Vierailija
6/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150k ainakin..

Vierailija
7/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia lainasummia ehdotatte. Me otettiin 90 000 €, jotta saatiin yksiö. Maksoimme yksiön etuajassa omaksi, myimme ja  otimme uuden vastaavan suuruisen lainan, jotta saimme ostettua kolmion. Pankki olisi antanut lainaa tuplamäärän, mutta eihän me tahdottu tietenkään, koska pidimme liian isona riskinä. Olisi isompi laina tullut maksettua, kun jälkeenpäin ajattelee, mutta parempi oli aloittaa pienemmästä, sillä nyt on jo isompi asunto velaton ja lisäksi on pörssiosakkeita yms sijoituksia eläketurvaksi. Jotkut maksavat vieläkin sitä isoa lainaansa, eivät kasvata muuta varallisuuttaan, kun kaikki menee lainaan ja korotkin voivat nousta!

Meitä on kaksi ja tuloja siis yli tuplasti ap:n verrattuna. Ottaisin ap:na pienemmän lainan. Paljolla saisit yksiön?

Vierailija
8/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen nyt asunut kymmenen vuotta vuokrayksiössä ja vuokrannousu on käynyt sietämättömäksi. 580 -> 910e. Sain tuon pienen perinnön, joten siinä olisi ehkä pesämuna asuntolainalle. Koiran kanssa vaikea löytää vuokra-asuntoa. Asun siis Helsingissä ja olen aina halunnut asua lähellä työpaikkaa. Nyt kuitenkin olen katsellut asuntoja kauempaa ja valmistautunut 45min bussimatkaan. En haluaisin enää opiskelijakämpässä asua.

Vierailija
9/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 10 000 Euron laina. Nyt jäljellä 94 000 e. Pikkuhiljaa pienenee.

Vierailija
10/10 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana vaihda työpaikkaa, jos eivät tarjoa sinulle edullista työsuhdeyksiötä! Vuokra Helsingissä noin 450 €/kk ja monet ajattelevat tämän ihan palkanlisänä, jotta suostuvat kalliiden elinkustannusten alueelle töihin! Rahat voi sijoittaa tuottavasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän