Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein keittiörätti pitää vaihtaa?

Vierailija
25.09.2017 |

Minulla ollut tuo nykyinen ainakin viime joulusta lähtien. Pitääkö se välillä vaihtaa? Yleensä vaan vedellä huljutan sen puhtaaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vaihtaa päivän parin välein. Itse vaihdan viikottain, ja silloin se jo haiskahtaa.

Vierailija
2/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan viikottain. Siitä en tingi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole sitä käyttänyt niin miksi se pitäisi vaihtaa. Ei kai se aijassa vanhene vaan käytössä.

Vierailija
4/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata... Se on aivan liian yliarvostettua!

Vierailija
5/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kerran vuodessa.Mitä sitä hyvää vaihtamaan.

Vierailija
6/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea bakteeripesä! Vaihda se heti!

Vierailija
7/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko, ap, kaikkeen muuhunkin toimintaan jonkun säännön?

Vierailija
8/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan silloin kun alkaa näyttää kamalalta. Mutta mä pesen sen pesukoneessa pari kertaa viikossa 60 asteessa.

Vierailija
9/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä uusavuttomia oikein tulee?

Vierailija
10/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huljuttelet sitä vain vedessä niin tuskin on kovin likainen, etkö käytä sitä pyyhkimiseen?

Vierailija
11/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huljuttelet sitä vain vedessä niin tuskin on kovin likainen, etkö käytä sitä pyyhkimiseen?

Pyyhin sillä keittiön pintoja, lieden rasvatahroja, roiskuneita vesiä sekä lattialle lentäviä rasva- ja kastiketahroja. Käytön jälkeen sitten huljuttelen.

Ap

Vierailija
12/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia mikrokuituliinoja ne on parhaita, pestään koneessa viikoittain ja on kuin uusi.

Vierailija
13/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyyhin sillä keittiön pintoja, lieden rasvatahroja, roiskuneita vesiä sekä lattialle lentäviä rasva- ja kastiketahroja. Käytön jälkeen sitten huljuttelen.

Ap

Hyi! Ei sillä pyyhitä lattiaa!!

Vierailija
14/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Auts! Ikinä ei pöytäpyyhkeellä pyyhitä lattiaa. Lattiapyyhe erikseen.

Vähintään viikoittain pestään pesukoneessa tai jos tarpeen niin useammin.

keittiömestari

Vierailija
15/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan 2 vuoteen vaihtanu, mulla on 3-4 rättiä kierrossa. Mikrokuitua ja pesen siis säännöllisesti.

Vierailija
16/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän pois kun haiskahtaa..kotona pitää olla bakteereitakin, liian puhdasta ei saa olla. Kotona ei edes tarvita vahvoja pesuaineita. Terveitä kaikki ollaan oltu, meihin ei flunssapöpöt tartu.

Vierailija
17/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan keittiörätin vähintään kerran päivässä. Samoin käsipyyhkeet vessasta ja keittiöstä. Ällöttää muuten.

Vierailija
18/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan kuivaksi asti välillä, pesen tapreen mukaan pesukoneessa ja heivaan keittiökäytöstä WC:n pesuun kun tahrat ei pesussa irtoa. Haju jä käsituntuma on hyviä mittareita pesun tarpeeseen.

Vierailija
19/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan keittiörätin vähintään kerran päivässä. Samoin käsipyyhkeet vessasta ja keittiöstä. Ällöttää muuten.

Jatkan vielä, pesen sekä rätit että pyyhkeet kuumalla ohjelmalla viikoittain. Mutta toisaalta, en käytä pesuaineita, ellei ole pakko. Ja sittenkin perus yleispuhdistussuihke riittää. En tarvitse lian räjäyttäjiä.

Vierailija
20/29 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan ihan tarpeen mukaan, viimeistään silloin kun rätti on tahrainen ja haiskahtaa. Tai jos olen pyyhkinyt jotain sottaisempaa, kuin vesiroiskeita tiskipöydältä. Rasvalika ei lähde rätistä pelkällä huuhtelulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän