Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämässä ei taas suju oikein mikään, mitähän keksisi tehdä?

Vierailija
25.09.2017 |

On ollut ylä- ja alamäkeä. Monenlaisesta on selvitty. Nuoruudessa äidin kuolema, vaikea seurustelusuhde, opiskeluaikaan velkaantuminen (johtuen mm. erosta ja liian kalliista vuokra-asunnosta sekä pienestä opintotuesta). Kun se ajanjakso päättyi, ja velat oli maksettu, olin monta vuotta oikein onnellinen. Sitten tuli selän loukkaantuminen, joka johti yli vuoden työttömyyteen, kun määräaikaista työsuhdetta ei jatkettu. Kuntouduin kuitenkin takaisin työelämään, löysin miehenkin ja elämä tuntui taas kivalta. Kun alettiin yrittää lasta, sitä ei kuulunut, syynä ehkä kohdun kalteva asento. Olin silti toiveikas, ja osasin ajatella, ettei se mikään maailmanloppu ole. Yksi hedelmöityshoitojakso yritettiin, ei tärpännyt. Lopulta tulin luomusti raskaaksi 4 vuoden yrityksen jälkeen. Ja tulin vielä 3 kertaa lisää, joista 2 keskenmenoa. Olen ollut kiitollinen lapsistani. Nyt on taas jakso, jossa elämä koettelee. Töissä on ihan kamalaa, en jaksa, liikaa töitä ja stressiä pienellä palkalla. Perheessä on sairautta, mikä vie voimia. Talon korjauksiin oli pakko ottaa 30 000€ lainaa, koska yritettiin myydä se halvalla, ei mennyt kaupaksi ja sitten oli vain pakko teettää kalliit remontit, että voidaan asua talossa. Miehen työaikaa vähennettiin, eli rahaa jää vähemmän käyttöön. En jaksa. Mietin, mitä tässä nyt voisi tehdä saadakseen elämälle onnellisimman suunnan. Onko ideoita? Tai omia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai vaan luottaa siihen että kaikesta lopulta selvitään, kun olet ennenkin selvinnyt? Jaksamisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla