Mihin Oulussa pitää soittaa kun haluaa abortin?
Vai voiko mennä terveyskeskukseen suoraan jonottamaan
Kommentit (9)
Neuvolaan pitää soittaa. Sieltä laittavat sut eteenpäin.
Voimia sinulle!!!! Ota muut keinot. Adoptio tai kasvata lapsi itse!!!!!
Lapsen isä toivoo, että keskeytän raskauden. En halua lasta, jota lapsen isä ei hyväksy. En ole yhdessä lapsen isän kanssa, koska hän on toisen naisen kanssa. Haluan unohtaa koko epäonnistuneen ihmissuhteen ja mennä elämässä eteenpäin. Minua surettaa, mutta mitä muuta voin tehdä
ap
Ei neuvolaan, vaan terveyskeskukseen. Voit varata ajan itse netistä Ouka omahoidossa. Tk: ssa täytetään luvat ja saat lähetteen OYSiin naistentautien polille keskeytykseen.
Soitat yleiseen ajavaraukseen ja kerrot tarvitsevasi ajan lääkärille raskaudenkeskeytystä varten. Lääkäri laittaa sulle sitten lähetteen OYSiin.
PS. Mieti nyt kuitenkin vielä, josko haluaisit pitää lapsen.
Kiitos paljon vastauksista. Mietinhän minä. Olen itse lähemmäs 30, joten tämä voi olla minun ainoa tilaisuus tulla äidiksi. Ja rakastan lapsen isää. Hän ei vain rakasta(nut) minua tarpeeksi
ap
Vierailija kirjoitti:
Soitat yleiseen ajavaraukseen ja kerrot tarvitsevasi ajan lääkärille raskaudenkeskeytystä varten. Lääkäri laittaa sulle sitten lähetteen OYSiin.
PS. Mieti nyt kuitenkin vielä, josko haluaisit pitää lapsen.
En tiedä miten muualla on mutta Oulussa ei voi varata aikaa terveydenhuoltoon. Ainoa vaihtoehto on mennä istumaan akuuttivastaanottoon.
Pidä lapsi. Se on ihana lahja. Isällä ei ole nyt päätösvaltaa.
Soita terveysneuvonnan/ajanvarauksen numeroon ja kysy sieltä, hyvä ihminen. Numero löytyy kaupungin sivuilta. Jos eivät voi antaa suoraa aikaa, ohjaavat oikeaan paikkaan.