Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat juorut, mitä sinusta on liikkunut tai puhuttu selän takana?

Vierailija
24.09.2017 |

Otsikko :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä oon kuitenkin ihan kiva tyyppi pohjimmaltani...

Vierailija
2/14 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo, en ollut kovin avoin miesjutuista kahvipöydässä duunissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellasta perusjuttua että seurustelen työkaverini kanssa kun olimme työvuoron aikana yhdessä lounaalla ja joku oli nähnyt meidät. Eli siis istuimme samassa pöydässä lounasravintolassa eikä missään kynttiläillallisella tuijottelemassa toisiamme silmiin.. Kuulin tästä monen mutkan kautta aika pitkän ajan päästä eli sitä oli ihan puhumalla puhuttu. Onneksi olivat viisaammat kuitenkin korjanneet.

Vierailija
4/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroitunut exä levitti huhua että minulla on herpes vaikka oli sen eron jälkeen muualta saanut. Vitutti kun yks ämmä pilasi treffini sanomalla asiasta treffiseuralaiselleni. Siihen päättyi ne treffit ja olin oikeasti kiinnostunut siitä tyypistä :(

Kävin testeissä ja ei mitään tautia löytynyt :D

Pidin sitä todistusta jonkin tovin mukanani ja ne jotka perääni huutelivat, menin heidän luokseen ja näytin lääkärinlausunnon heille. Siihen loppui huutelut ja katkesi huhuilta siivet :)

Vierailija
5/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroitunut exä levitti huhua että minulla on herpes vaikka oli sen eron jälkeen muualta saanut. Vitutti kun yks ämmä pilasi treffini sanomalla asiasta treffiseuralaiselleni. Siihen päättyi ne treffit ja olin oikeasti kiinnostunut siitä tyypistä :(

Pidin sitä todistusta jonkin tovin mukanani ja ne jotka perääni huutelivat, menin heidän luokseen ja näytin lääkärinlausunnon heille. Siihen loppui huutelut ja katkesi huhuilta siivet :)

Minkä lääkärinlausunnon? Henkilöllä se ja tämä ei huhuista huolimatta olekkaan herpestä? Oliko kaikki silleen sori, mä olinkin väärässä?

Vierailija
6/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15-vuotias, minusta liikkui huhu että olen raskaana.

Vierailija
7/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä lääkärinlausunnon? Henkilöllä se ja tämä ei huhuista huolimatta olekkaan herpestä? Oliko kaikki silleen sori, mä olinkin väärässä?

Todistus ettei mitää löytynyt. Noloina olivat. Se kun kääntyi niin päin että olivat itse mänttejä :D

Vierailija
8/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus miehen kanssa, jolla oli panosuhde selkäni takana toisen naisen kanssa. Minulla oli pillerit käytössä ja sitten kerran huomasin, että minulla on jotain paukuroita alapäässä. Mieshän tämän huomasi myös, rupesi mulle huutamaan, että ketä olet pannut kun sulla on joku seksitauti. Samaa kysyin itse, koska minä olin ollut täysin uskollinen. Hoidin ne pois, jatkettiin miehen kanssa epäilyksistä huolimatta (typerää) kunnes mies kerran jäi kiinni suhteestaan. Siinäpä selvisi sitten, että tämä toinen nainen on tartuttanut kondylooman miehelleni ja hän edelleen minulle. No, tämä toinen nainen sitten suhteen paljastuttua ja miehen kanssa erottuamme alkoi levittämään huhua, että minä petin miestä ja tartutin hänelle kondylooman ja sen takia se olisi nyt myös tällä naisella. Semmoista. Onneksi miehellä oli selkärankaa kertoa asioiden todellinen laita.

Vierailija
9/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo todistaa muuta kuin että olet ottanut itseesi juoruista ja paljastit sen kun leväytit todistuksen heille eli saivat tyydytyksen siitä että sinun oli osunut juorut ja toisekseen todistus voi olla sen jälkeen kun olet hoidattanut herpeksen kuntoon, näin ne ajattelee kuitenkin sillä ihminen joka haluaa uskoa juoruihin ja pahaa muista ei usko kuin alkuperäiseen juoruun. Eikö pääasia ole että itse tietää miten asiat on?

Vierailija
10/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan juoruakan/ukon harhauttamista. Kerron jotain random juttua itsestäni vain tälle ihmiselle ja odotan milloin tulee vastaan vihjailujen muodossa, siitä tiedän että levitetty on eteenpäin. Saan hupia tällaisesta kun varmistun ettei tyypillä ole muuta elämää kuin juorujen levittäminen ja lopuksi käyn katsomassa tilieni ja osakesalkkujeni saldon ja kiitän luojaani että en ole päätä myöten veloissa kuten juoruaja 😉

Vierailija
11/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen voittanut lotossa :-). Minua pidetään rikkaana ja en ole oikaissut huhuja.

Vierailija
12/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistus ettei mitää löytynyt. Noloina olivat. Se kun kääntyi niin päin että olivat itse mänttejä :D

Ahaa, okei.. Mun täytyy kyllä ihan rehellisesti sanoa että jos joku tulisi mulle näyttämään jotain saikkulappua ja sanois että "ha haa! Mulla ei olekkaan herpestä" niin kyllä muakin hävettäisi.

Mutta toisaalta mä en ikinä jaksaisi nähdä vaivaa että mä keksisin että jollain olisi herpes.

Vierailija
13/14 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus että olen valmis "kiertämään" tämän alueen miehet

Vierailija
14/14 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että harrastin seksiä eri henkilöiden kanssa aulan vessassa (vastaanoton akka ei jostain syystä oikein pitänyt minusta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän