Oman keskustelun "lopettaminen" AV:llä
Miten olisi paras toimia, kun on aloittanut keskustelun (esim. saadakseen vastauksia johonkin asiaan) mutta jossain vaiheessa ei enää jaksa keskustella. Voi siis tsekata onko tullut vastauksia, muttei halua kirjoittaa itse enää mitään, vaikka olisi aiemmin vastannut ahkerasti. Onko okei vain kadota keskustelusta vai pitäisikö kirjoittaa jonkinlaiset loppukiitokset tms. Miten te toimitte?
Mä joskus vaan katoan ja siitä jää jotenkin huono omatunto, mutta sitten taas keskustelun turha upittaminenkin tuntuu vähän oudolta. Kun vaan haluaisi jättää sen keskustelun taakse ja antaa sen hiljalleen vaipua unholaan. Tai sitten en ole itsekään varma että aionko vielä vastata jotain ja tulee jotenkin ahdistava olo. Ja tekee entistä enemmän vain mieli kadota siitä keskustelua ja sulkea mielensä siltä. (Kuulostaa varmaan hullulta, mutta mä oon tällainen sosiaalisista tilanteista ahdistuja, ja joskus netissäkin ahdistun, vaikkei pitäisi, koska kukaan ei edes näe eikä tunne mua.)
Mutta toisaalta jos itse luen jotain keskustelua, niin arvostaisin sitä aloittajan loppukiittelyä. Oikeastaan aika monesti ärsyttää, kun on joku keskustelu ja siihen on tullut paljon vastauksia ja odottelen jo aloittajan omaa kommenttia asiaan mutta sitten sitä ei koskaan kuulukaan.
Tiedän nyt mitä tehdä, kai.
Mutta voitte silti kertoa mielipiteenne ja miten itse toimitte. Jos tajusitte tästä mitään.