Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamperelaiset!

06.04.2006 |

Onko kukaan Tamperelainen saanut maksusopimusta Vammalan sairaalaan, varsinkin kun kyseessä suunniteltu sektio. Onko kuinka kova taistelu edessä, ja onko ihan mahdoton homma?

En viitsisi papereita siirtää sen takia toiseen kaupunkiin esim.ylöjärvelle, että pääsisin vammalaan, kun sitten tulisi nämä yh-jutut..

Ja kyllä, minulla on edellisen synnytyksen takia kamala Tays kammo..

Voi ottaa suotraan meiliinkin yhteyttä jenniesteri@hotmail.com

Jenni 27+3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että pääsisi kovin helpolla. Tiedän, että jotkut menevät kylään Vammalaan kun synnytys on lähellä.

Koita saada sinne pelkopolille aika ja toivotaan että sinun kokemuksesi eivät uusiutuisi.

Tehtiinkö sinulle viimeksi sektio?

Vierailija
2/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin edessä sektio, aikaisemmat kaksi olen synnyttänyt LPR, joten Taysista ei ole mitään mielikuvaa.

onna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehty viimeksi sektoita mutta sen takia nyt seuraavat lapset on synnytettävä sektiolla kun jouduin alakautta synnyttämään :(

Ei ole pakko mennä Vammalaan, mutt aminä taas ehdottomasti haluaisin. Mutta koska kyseessä suunniteltu sektio, niin mulla ei oikein tuo kyläily Vammalassa onnistu ellei sitten vauva päätä syntyä ennen aikojaan.

Jenni

Vierailija
4/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut,että jos siinä suunnitellussa sektiossa jokin menisikin jostain syystä " pieleen" ,niin sinut tuotaisiin taysiin hoidettavaksi. Tai jos vauvalla olisi jotain " hätää" ,niin siinä tapauksessa vauva tuotais taysiin ja sinä jäisit vammalaan.Taysissa on kuitenkin paremmat resurssit hoidella,jos jotain tapahtuu.. Ymmärrän huolesi,sillä itse olen synnyttänyt tayssissa 2004 ja ensi syksynä on pikku kakkosen aika,jonka synnytys HIRVITTÄÄ jo etukäteen. Tayssin politiikkahan on,että alakautta synnytetään vaikka pienenkokoinen äiti halkeaisi kahtia,mikä melkein tapahtui mulle... Konkarit sanovat,että pitäisi osata vaatia haluamaansa ja myös palvelua,mutta aika vaikeeta se on ruveta ammattilaisia neuvomaan...

Vierailija
5/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tuon " mahtuu,mahtuu, PAKKO mahtua, ohoh ei se mahtunutkaan" -systeemin takia en sinne enää haluaisikaan. No joo, ehkä sitä on herkkä varsinkin näin raskausaikana, mutta kun ei juuri mitään hyvää jäänyt mieleen koko Taysissa olo ajasta niin sillä tahtoisi muualle. Tosin vauvan paras on se tärkein ja Taysissa hätätapauksissa sitä parasta apua vissiin saisi.

Ei taida olla voimia niin paljoa että jaksaisin alkaa taistelemaan, suuni puhtaaksi puhun kun pelkopolille pääsen, mutta saa nähdä onko siitäkään mitään apua..

Jenni