Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---Ensikot torstaina 6.4.06---

06.04.2006 |

Aloitinpa nyt tältä päivältä. Eli huomenia kaikille kanssasisarille! Omaa napaa sen verran et sain häädettyä tädin vihdoin pois. Nyt pupuilemaan ja ovista odottelemaan.

Lisää plussauutisia kaivataan!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä harmittelen eilistä negaa, kun en malttanut olla testaamatta.

kp26/27-?? menossa.

harmittaa TAAS ihan vietävästi.

Olen kärsinyt pari viikkoa armottomista ilmavaivoista, mahassa on ilmaa vaikka muille jakaa.

edelleen alavatsassa outoja nippailuja, mutta laitetaan en ilmavaivojen piikkiin.

Mitäs tuumaatte, olisiko kaunis valokuvaalbumi hyvä ristiäislahja, kehykset ja sormus on jo muitten ostamia, joten ajattelin että albumiin olisi kiva koota kuvia ja katsella niitä sitten myöhemmin.

- edelleen pessimistinen ja harmituksen vallassa oleva ainoaurora-

Vierailija
2/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattein siirtää tän mun eilisen tekstin tänne puolelle, ku jäi " niin viime tinkaan" eilen tää kirjoittelu.

ERITTÄIN PALJON ONNEA JA TARRASUKKIA LARALAILLE!!!!! :)

Eli eilen tein sitten sen " viimeisen" testin (5:es ovistesti) ja ei just minkään näköstä viivaa tullu. Eli tilanne taitaa nyt sitten olla niin, että mä en ovuloi ollenkaan. Tänään soitan sinne lääkärille ja pyydän päästä tutkimuksiin.

Löysin netistä sivun missä on jollakin lähelle " sama ongelma" kun mulla. Tässä kysymys ja vastaus:

Kysymys:

Olen syönyt pillereitä n. 7 vuotta ja jätin ne pois nyt toukokuussa 2005. Vauva on enemmän kuin tervetullut. Pillereiden lopetuksen jälkeen kuukautiskiertoni on ollut 26-30 päivää. Tässä kierrossa olen tikuttanut ovulaatiota. Lh huippua ei vain ole tullut. Onko mahdollista, että en ovuloi ollenkaan?

Vastaus:

Hei,

Kiitos kysymyksestäsi.

Olet käyttänyt pitkään ehkäisytabletteja ja munasolun kypsyminen on estynyt ehkäisystä johtuen. Pikkuhiljaa oma hormonitoimintasi palautuu. Todennäköisemmin seuraat ovaulaatiota testejä käyttäen. Mikäli ovulaatiota et havaitse, niin hakeudu gynekologille tai omalääkärille.

Parhainta onnea yritykseen.

Kätilö/EnsiNeuvo24

Toissa iltanan meinas oikeesti tulla itku, ku aloin ajattelemaan asiaa siltä kantilta, että mitä jos oikeasti en ikinä voi saada omaa vauvaa. Olisi aivan kamalaa!! =(

Pidän Teidät ajantasalla!!

Lumisin terveisin;

L.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinoAurora, kyllä valokuva-albumi on hyvä ristiäislahjaidea! Varmasti tulee tarpeeseen ja oikeasti käyttöön.

Lisbet, oliko tämä ensimmäinen kierto kun ovista tikutit? Mä olen tikuttanut kolme kiertoa, kahdessa ensimmäisessä oviksen bongasin, mutta kolmannessa kierrossa en. Joten ihan hyvin seuraavassa kierrossa voit taas ovuloida!

Omaa napaa, kp 26/29 ja eilen illalla tuntui tätimäistä mahakipua. Toistaiseksi ei kuitenkaan mitään vuotoja ole tullut, huh =).

Iloista torstaipäivää kaikille enskoille!!

Emma

Vierailija
4/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laralei, hirmusti onnea ja tarrasukkia matkaan. Teidän kovan onnen enskareitten plussauutiset tuntuvat uskomattoman ihanilta ja toivoa antavilta. Lykkyä ja pussillinen luottamusta sinulle!

Omat asiat alkavat valjeta: täti ei ole saanut autoaan vieläkään parkkiin, pyörii tuossa nurkilla¿ mutta testi näytti aamulla negaa (kp30/28-34). Siis olen arvon frouvan toivottanut tervetulleeksi, ja ajattelin pitää nyt niin hyvänä vieraana, että ei kehtaa heti uudelleen nenäänsä täällä näyttää, tai jos vaikka eksyisi siten lopullisesti suurkaupungin kaduille¿

Lisbet voimia sulle. Toivottavasti asiat lähtevät lääkärikäynnin jälkeen selviämään. Voihan olla, että sinulle vain sattui juuri nyt yksi ovuloimaton kierto, niin kun Emma ehdotti? Toivonkipinöitä!

AinoAuroralle kanssa toivonkipinöitä. Tämä kierto on vielä lupaavasti kesken! ;) Ja ristiäislahjaa kannatan kanssa, siihen jää ihania muistoja jo ristiäispäivästä

nellamaija

Vierailija
5/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkka kouristukset masussa jyllää, tätiä oottelen kyllään.

Vähän ontuva runoratsu mutta näin täällä.

ainakin nuo menkat tuntuvat tasoittuneen ja 27 näyttäisi tuntemusten mukaan nyt olevan se kiertopäivien pituus.

Jatkan oviksen bongailua jospa se löytyisi !

Vierailija
6/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas koneen ääressä. Pikaisesti vain..

Ensiksikin oikein paljon onnea Laralle!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihana kuulla tällaisia uutisia:))

Onkos muita piinailijoita ilmoittautunut tuloksia kertomaan?

Täällä tätsän tulon/pidemmän aikaisen poisjäännin odottelu menossa. Nyt kp 23 eli 13dpo, jotenkas kohta sen pitäisi tulla tai sitten näkyä jo testissä jotain. menis nyt päivät nopeammin, niin saisi selvyyttä asiaan...

Flunssa edelleen päällä, kestänyt jo toista viikkoa. On niin tukkoinen ja limainen olo että:( Toivottavasti tämä olo tästä pikkuhiljaa kohenisi.

Illalla paremmalla ajalla, nyt töiden kimppuun.

A

Vierailija
7/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva avata kone, kun viestejä oli vaikka kuinka paljon. Eilen oli plussauutisiakin kehissä, onnea niistä! Toivottavasti me muutkin voisimme niitä jossain vaiheessa kertoa.

Edellisellä kerralla murehdin ystävien vauvauutisten parissa. Aika parantaa haavat tässäkin tapauksessa, joten nyt pystyn asiaa jo melko järkevästi käsittelemään. Kuten muutamat muutkin kertoivat, ei auta muu kuin kestää vaan ja toivoa itsellekin sitä samaa onnea. Hyvää kannattaa aina odottaa, eikös se niin ole.

Kävin tänään " vuosihuollossa" gynellä ja kaikki vaikutti olevan ihan ok. Kerroin tästä meidän puolen vuoden yrityksestä ja pienestä ahdistuksen poikasesta, kun mitään ei näytä tapahtuvan. Kuten ilmeisesti kaikki muutkin lääkärit, käski hän vaan rauhassa odottelemaan kesän yli. Tuntuu ikävältä ajatukselta vaan odotella, ihmetellä ja pelätä pahinta. Voipi siis hyvin olla, että suuntaamme yksityiselle jo aikaisemmin.

Raapustelin tässä vain oman napani ympärillä pyöriviä juttuja, pahoitteluni siitä. On vaan niin helppo kirjoittaa tänne omia tuntemuksia eikä vaan miettiä niitä omassa mielessä.

Plussaonnea meille kaikille! Ja tätikarkotetta kaikille sitä tarvitseville!

-desejo-

Vierailija
8/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut hiljanen päivä enskapinossa...

Tännekään ei mitään sen kummempia, täti alkaa pakkailla laukkujaan ja nyt sitten vaan taas ovista bongailemaan. Vaikkakin menee kyllä aika taatusti harakoille tämä kierto kun ollaan pääsiäinen reissussa. Nyt kuitenkin toiveikas taas parin viikon ajan ja sen jälkeen loppukierto menee synkistellessä tai jotain.

[b]Laralle[/b] ihan hirmuisen paljon onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia ja luottavaista mieltä!!

Vierailija
9/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 27/~33 Aconin testin ja puhdasta negaa näytti. Jonkun muun sanoin; nyt tultiin korkeelta ja kovaa. Kyllähän mun käsityksen mukaan edes jonkunlainen haamu ois pitänyt tulla, jos ois tullakseen. Pettymys on kova. Olen ottanut vähän liian vakavasti tän koko touhun ja ajattelin nyt pitää vähän taukoa tästä kirjoittelusta ja yrittää saada järjen mukaan tähän touhuun. Liikaa olen ajatellut koko asiaa ja koska olen luonteeltani " kaikki tänne ja heti" , on tällaiset pettymykset saatava rauhassa miettiä. Jatkan kirjoittelua taas, kunhan saan uutta puhtia uuteen yritykseen.

Kovasti plussa onnea muille! :)

Vierailija
10/11 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negan testanneille - jos tätsyä ei näy, toivoa on!!!!

Afternoon; joo, joissain maissa ikäero lapsen ja vanhemman välillä saa olla max 40v., mut Kiinassa tuo 45 v. Pk-seudulla neuvonta kestää vuoden -meillä meni adoptioinfon jälkeisten paperien sisäänjättämisestä puoli vuotta ensimmäiseen neuvonta-aikaan. Kiinasta lapsen odotus kestää 1-1,5 v.kun on laittanut paperit Kiinaan - eli Suomen olosuhteissa voimme odottaa lasta ehkä vasta vuonna 2008-2009...

Killaliini; kiitos kivasta sepustuksesta -sulle kans plussa pian!!!! Ja kaikille muillekin,tietty:=)

-mooli, kp9/26

p.s. tsemppiä piinailijoille!!

Vierailija
11/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveet oli korkealla, koska pupuiltiin nii ahkerasti. Oviksenki luulin bonganneeni, mut sitä ei tainnu olla laisinkaan tässä kuussa:( Menkat alko niin erilailla ku ennen, ei mitään ennen aikaista oireilua, alko vaan vuoto.

Mut joo.. kommentoin toisia myöhemmin.

PEttynyt kaktus kp 2/32