Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokia haluaisit valmistaa ja syödä, mutta et valmista koska koko perhe ei siitä tykkää?

Vierailija
24.09.2017 |

Mä söisin ja valmistaisin kaalilaatikkoa/-pataa ja sosekeittoja useammin, mutta eipä tuu valmistettua kun puoliso ei tykkää niistä yhtään. Mä rakastan, mutta mies inhoaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettuja, meillä ei kukaan muu pidä niistä, joten eipä ole tehty 15 vuoteen. Silakkapihvejä, koska osa perheestä inhoaa pelkkää hajuakin. Muuten teen itselleni ihan sitä ruokaa, mitä haluankin.

Vierailija
2/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaalipata ja kaalikääryleet. Ei viitsi pelkästään itselleen tehdä näitä herkkuja, enkä halua kuunnella, kun perhe valittaa kaalinkatkusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna(viipale)laatikkoa pekonilla ja suolamuikuilla, maitoperunoita, ruisjauhopuuroa....

Vierailija
4/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin  valmistaa itselleni  ruokia joita muu perhe ei  syö, kuten  voin valmistaa muulle perheelle ruokia joita itse en syö. En käsitä  mikä  tässä on ongelma, jos talossa on pakastin.

Vierailija
5/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos-inkiväärikanaa banaanilla ja arabialaisilla mausteilla. Muut eivät osaa sitä arvostaa...

Vierailija
6/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin  valmistaa itselleni  ruokia joita muu perhe ei  syö, kuten  voin valmistaa muulle perheelle ruokia joita itse en syö. En käsitä  mikä  tässä on ongelma, jos talossa on pakastin.

Kaikki ruoka ei ole hyvää sulatettuna. Tuoreena parasta.

Vierailija
7/7 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssoninkiusausta. En viitsi tehdä sitä vain minulle, ja mieheni inhoaa syvästi kaikkea missä on anjovista/silliä.