Mitä ruokia haluaisit valmistaa ja syödä, mutta et valmista koska koko perhe ei siitä tykkää?
Mä söisin ja valmistaisin kaalilaatikkoa/-pataa ja sosekeittoja useammin, mutta eipä tuu valmistettua kun puoliso ei tykkää niistä yhtään. Mä rakastan, mutta mies inhoaa.
Kommentit (7)
Mullakin on kaalipata ja kaalikääryleet. Ei viitsi pelkästään itselleen tehdä näitä herkkuja, enkä halua kuunnella, kun perhe valittaa kaalinkatkusta.
Peruna(viipale)laatikkoa pekonilla ja suolamuikuilla, maitoperunoita, ruisjauhopuuroa....
Voin valmistaa itselleni ruokia joita muu perhe ei syö, kuten voin valmistaa muulle perheelle ruokia joita itse en syö. En käsitä mikä tässä on ongelma, jos talossa on pakastin.
Kookos-inkiväärikanaa banaanilla ja arabialaisilla mausteilla. Muut eivät osaa sitä arvostaa...
Vierailija kirjoitti:
Voin valmistaa itselleni ruokia joita muu perhe ei syö, kuten voin valmistaa muulle perheelle ruokia joita itse en syö. En käsitä mikä tässä on ongelma, jos talossa on pakastin.
Kaikki ruoka ei ole hyvää sulatettuna. Tuoreena parasta.
Janssoninkiusausta. En viitsi tehdä sitä vain minulle, ja mieheni inhoaa syvästi kaikkea missä on anjovista/silliä.
Lettuja, meillä ei kukaan muu pidä niistä, joten eipä ole tehty 15 vuoteen. Silakkapihvejä, koska osa perheestä inhoaa pelkkää hajuakin. Muuten teen itselleni ihan sitä ruokaa, mitä haluankin.