Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Darra ja panetus on ristiriitaista

Vierailija
24.09.2017 |

Naisista en tiedä koska olen mies, mutta miehenä se tuntuu ristiriitaiselta. Darrasssa panettaa kyllä, mutta silti on niin puutunut, että pillu ei tunnu miltään, käsi ei tunnu miltään, eikä nouse lähellekään 100% juhlakuntoon. Ehkä nousee 70% normaalista juhlakunnosta maksimissaan, mutta luultavasti vähemmän. Mutta silti panetta, vaikka darrassa ei nouse kunnolla eikä tunnu miltään.

Onko darralla muuten naisiin sama vaikutus kuin miehiin? Siis panettaa, mutta silti se ei tunnu miltään ja "paikat" ei toimi täydellä teholla .

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan just silloin kaikki kosketus tuntuu hyvältä potenssiin sata. Orkut voimakkaampia.

Vierailija
2/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että testot palaavat ryminällä lähelle normaalia tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan just silloin kaikki kosketus tuntuu hyvältä potenssiin sata. Orkut voimakkaampia.

Puhutko miehenä vai naisena? Itse ainakin huomaan miehenä, että pe-la dokaamiseen jälkeen mikään fyysinen kosketus ei tunnu miltään. On siis vaan niin puutunut, että kosketus ei tunnu mitlään. Enkä nyt tarkoita vain munaa, vaan siis koko kehoa.

Vierailija
4/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko miehenä vai naisena? Itse ainakin huomaan miehenä, että pe-la dokaamiseen jälkeen mikään fyysinen kosketus ei tunnu miltään. On siis vaan niin puutunut, että kosketus ei tunnu mitlään. Enkä nyt tarkoita vain munaa, vaan siis koko kehoa.

Naisena. En tiedä, ootko poikkeus. Mun mies ainakin laukeaa darrassa tosi nopeasti.

Vierailija
5/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronitasot palailee dokaamisen aiheuttamasta laskusta hiljalleen oikeisiin uomiin. Mulla ainakin toimii darrassa kaikki hyvin, tulee ihan teiniajat mieleen. :D

Vierailija
6/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että testot palaavat ryminällä lähelle normaalia tasoa.

Kiimaisuus ei haittaa, se on itse asiassa todella mukavaa. Se on sitten vähemmän mukavaa, että kiimaisuudesta huolimatta ei paikat toimi.

Vierailija
7/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ainoan suorastaan naismaisen (ja olen mies) maailmoja räjäyttäneen orgasmin olen saanut pienessä darrassa. Yöllä naisen kanssa lipitelty viiniä ja paneskeltu, ei oikein tuntunut miltään mutta aamulla ennen neidon luennolle lähtöä ajateltiin ottaa vielä yksi kierros.

Aijjjjumalauta sitä hekuman huippua, se kesti pitkään. Silmissä kipunoi ja jokainen lihas värisi jännittyneenä, koskaan en sitä ennen enkä sen jälkeen ole tuntenut kuinka eläimellisen voimakkaasti lasti lähti...

Pari kertaa päässyt lähelle tuota, mutta tuollaista kokonaisvaltaista tyrmäystä ole tullut.

Vierailija
8/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keho tekee kuolemaa jolloin se ajattelee, että koitetaan siittää , että geenit jatkaa elämää kun tämän maksa poksahtaa kohta :)

Vierailija
9/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena. En tiedä, ootko poikkeus. Mun mies ainakin laukeaa darrassa tosi nopeasti.

Yhden vai kahden ryyppyillan jälkeen? Mullakin nousee hyvin, jos juon vaan yhden illan, mutta pe-la putkeen ja tasottelua sunnuntaina, on kyllä aika tunnotonta "menoa".

Vierailija
10/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden vai kahden ryyppyillan jälkeen? Mullakin nousee hyvin, jos juon vaan yhden illan, mutta pe-la putkeen ja tasottelua sunnuntaina, on kyllä aika tunnotonta "menoa".

Yhden. En ole alkoholisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi